קלינגר: "קשה לשחקנים לגמור 90 דקות". בכר: "מליקסון זה נכס"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן בית"ר שלח מסר לגיא לוזון אחרי ההפסד 3:2 לבאר שבע בטדי: "הבעיה הגדולה שלנו היא כושר גופני, אבל לא היינו צריכים להפסיד וזה מתסכל". המאמן החמיא לקפטן: "הוא מקריב המון". על הרוש: "לא רצינו להסתכן"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע השיגה הערב (ראשון) את ניצחון החוץ הראשון שלה העונה כשגברה על בית"ר ירושלים 2:3 בטדי במסגרת המחזור ה-10 בליגת העל ושמרה על מרחק של עשר נקודות מהמוליכה מכבי תל אביב. בדקה ה-74 התוצאה עדיין הייתה 0:0, אך אז החלו דקות של טירוף שלא נראו בארץ זמן רב.  עצמי של כחילה (75), מליקסון (82) והאסלביינק (86) העניקו ניצחון לאלופה, כשכחילה (85) וקריאף (88) צימקו ושמרו את המתח בשיאו עד הסיום.


ניר קלינגר היה עצבני בסיום והסביר: "הערתי לשופטים. אני חושב שאם יש תוספת זמן של חמש דקות – צריך לשחק אותה. בסך הכל – השיפוט היה בסדר גמור ואין לי טענות. אני מתוסכל ומבואס מהתוצאה כי לא היינו צריכים להפסיד בשום פנים ואופן. היו לנו מצבים טובים ב-0:0, בעיקר זה של עידן ורד. עשינו שגיאות שלא מתאימות בהגנה ודווקא בדקות הטובות שלנו הבקענו שער עצמי. לא נבהלתי, ידעתי שנחזור, אבל לא הספקתי לשבת וכבר ספגנו עוד אחד. זה מתסכל כי לא היינו צריכים לרדוף אחריהם במשחק כזה".

היכולת שהפגינה קבוצתו: "השחקנים נתנו פייט אדיר ושיחקו עם המון תשוקה ומחויבות. הייתה אווירה באצטדיון שחדפה את הקבוצה. אני חוזר ואומר – הבעיה שלנו כרגע היא דקות המשחק והעובדה ששחקנים קשה להם לגמור 90 דקות. אני צריך לעשות חשבונות כאלה והחילופים אמנם הוסיפו איכות, אבל חשפו אותנו הגנתית ולכן ספגנו".



מתוסכל. ניר קלינגר (דני מרון)


על כך שערן לוי שוב פתח בהרכב: "תמיד אפשר להסתכל בדיעבד ולהגיד האם זה נכון או לא. ערן היה במשחק ועשה דברים טובים לקבוצה וזה היה נכון לפתוח איתו. הוא פחות טוב כחילוף לדעתי. אור נכנס טוב מהספסל גם בשבוע שעבר וגם השבוע וזו הסיבה. זה מתסכל ומצער כי לא היינו צריכים להפסיד. אולי גם לא לנצח, אבל בטח לא להפסיד. צריך לנצל הזדמנויות כמו שהיו לנו ונגד קבוצה עם איכויות כמו של באר שבע אתה בסופו של דבר משלם".

המשך העונה: "הצלחנו להרים את הדריכות במועדון. הקהל דחף אותנו והגיע במספרים יפים והשחקנים מאוד נחושים. עמדנו טוב טקטית וסגרנו נכון. רציתי לייצר דחיפה והצלחנו. אנחנו עדיין בתחתית ואם היינו מנצחים היינו נדבקים למעלה. יש קבוצה טובה וגם זה יגיע. נתארגן בפגרה ואני מאמין שיהיה בסדר".


ברק בכר סיכם: "בשנה שעברה היה לנו גם משחק כזה בטדי. הרגשנו טוב, הובלנו בצדק אחרי גולים יפים ומהלכים יפים ודווקא כשהיה נוח ספגנו מהפקרות שלנו. היינו יכולים לנצח וחבל אם זה לא היה קורה, כי הגיע לנו. כבשנו סוף סוף כמה שערים במשחק חוץ, ניצחנו והראינו כדורגל טוב לפרקים. עכשיו נצא לפגרה במצב רוח טוב. הרגשנו נוח מידי ואז לא היינו מספיק דרוכים. ספגנו פעמיים מכלום וזה מדאיג אותי. הרגשתי טוב כי כולם היו נחושים. לבית"ר יש כלים קטלניים ועשינו עבודה טובה ברוב שלבי המשחק".



מודאג מהשערים שפסגה קבוצתו. ברק בכר (דני מרון)


על מאור מליקסון: "הוא לא הביא מספרים בתקופה האחרונה, אבל הוא עובד קשה ומקריב למען הקבוצה. אני שמח שהיום זה בא לידי ביטוי בגול מדהים ובעבודה טובה. מאור זה נכס להפועל באר שבע".


הפער ממכבי תל אביב: "ברור שאנחנו צריכים להיות טובים יותר ולצבור יותר נקודות. אנחנו מנסים לייצר דרך. ההפסד בנתניה עצר אותנו, למרות שהיינו צריכים לנצח גם שם. ככל שנתקדם ונצבור יותר נקודות, נחזור להיות קבוצה עוצמתית".


על אריאל הרוש שלא היה בסגל בשל כדור אסור שלקח: "גם בית"ר עלתה עם השוער השני כך שזה בסדר. השוער השני שלנו מצוין והוא הוכיח את עצמו היום. אחרי מה שקרה עם שיר צדק, לא רצינו לקחת סיכון. הייתה אי הבנה, אבל בסופו של דבר הכל בסדר".

 

 נכס. מאור מליקסון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי