קוטר: "אני יודע מה צריך לעשות ומקווה שנראה את זה במשחק"

קוטר והצוות הזמני של סכנין. שומר על קשר עם המאמן המפוטר
קוטר והצוות הזמני של סכנין. שומר על קשר עם המאמן המפוטר | צילום: עדי אבישי

המאמן הזמני של בני סכנין מקווה להפוך לקבוע וזאת במידה וינצח את אשדוד, מה שיוציא את הקבוצה לפגרה בשקט יחסי. התלבטות בין עוביידה חטאב לשאמי, עטאא וראדי יחזרו להרכב

(גודל טקסט)

בני סכנין תגיע הערב (שני) למשחק הבית נגד מועדון ספורט אשדוד כאשר היא מדורגת במקום האחרון בטבלה, אך ניצחון עשוי להוביל אותה מעל הקו האדום. במועדון מבינים כי שלוש נקודות יוציאו את הקבוצה לפגרה בשקט יחסי, ואילו הפסד יביא את ראשי המועדון לדיון לגבי מינוי המאמן החדש.

מי שידריך את הקבוצה הערב הוא עודד קוטר, ששימש כעוזרו של בני בן זקן בתחילת העונה וכעת מקבל הזדמנות כמאמן ראשי, ולא מן הנמנע כי במקרה של ניצחון אף יישאר כמאמן הקבוצה. קוטר סיפר על השינויים: "התחלנו את העונה בצורה טובה במשחקי גביע הטוטו, אבל בליגה התוצאות היו פחות טובות ובכדורגל המאמן משלם את המחיר. הקבוצה צריכה להמשיך הלאה ואני מאחל לבן זקן בהצלחה. מבחינתי אני מרגיש טוב במגרש ובחדר ההלבשה וסכנין עבורי זה בית. אני יודע מה צריך לעשות ומקווה שנראה את זה במשחק".

ההכנות למשחק: "עשינו הכנות טקטיות ולמדנו את אשדוד. אני רוצה לקרוא לקהל שלנו להגיע ודווקא כאשר הקבוצה במקום האחרון היא צריכה את הקהל לצדה. אין לי ספק שאם יגיע קהל גדול הערב, הם ייראו שחקנים שנלחמים עבור הקהל".

קוטר.
קוטר. "הקבוצה צריכה את הקהל גם כשהיא במקום האחרון" (עדי אבישי)

מבחינה מקצועית עשוי קוטר לבצע מספר שינויים, כמו החזרתם של ג'אבר עטאא ומהראן ראדי להרכב הראשון, וקיימת התלבטות בעמדת המגן השמאלי בין עוביידה חטאב לבין אייהב שאמי.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אלבין פאנישי, מרון גנטוס, אייהב שאמי (עוביידה חטאב), אייהב גנאיים, גאבר עטאא, מהראן ראדי, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי ומוחמד גאדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי