צפו בתקציר: 3:4 מטורף לסכנין על אשדוד בדוחא

מוחמד כליבאת
מוחמד כליבאת | מאור אלקסלסי

דודו ביטון פתח (18), המארחת הפכה עם שערים של גנאים (23), אזולאי בפנדל (53) וגאדיר (55), האורחת חזרה עם דן ביטון (61) ושער נוסף של החלוץ (67), אך כליבאת המחליף חתם (84) במשחק הפורה ביותר העונה

(גודל טקסט)

אחרי מבול המשחקים שקבלנו אמש (ראשון) בארץ וברחבי העולם, מעטים האמינו שדווקא המפגש בין בני סכנין למ.ס אשדוד יהיה הפורה והמהנה מכולם. אלא שלשחקנים בדוחא הערב היו תוכניות אחרות כשבסיום ההתמודדות בני סכנין גברה 3:4 על מ.ס אשדוד במשחק מטורף רווי מהפכים ושערים.

המקומיים, תחת מאמנם הזמני עודד קוטר, היו אקטיביים יותר בפתיחת המשחק. כבר בדקה השלישית שלומי אזולאי הגביה כדור מצד שמאל שנחת היישר לרגליו של עטאא ג'אבר בתוך רחבת החמש, אך האחרון לא הספיק להגיב והכדור יצא החוצה. למרות זאת, דווקא האורחת היא זו שעלתה ראשונה על לוח התוצאות ברגע מרגש במיוחד. תום בן זקן שלח כדור עומק נהדר בדקה ה-18 אל עבר דודו ביטון, שבנגיעה רכה הכניע את קנדיל עם השער הראשון שלו בליגת העל מאז חודש פברואר 2016.

חמש דקות מאוחר יותר, כדור קרן של מהראן ראדי מצא את ראשו של אייהב גנאיים שהכניע את ג'ראפי והשווה את התוצאה. האחרון גם מנע מהפך של המקומיים שעצר בעיטה חזקה של גאדיר בתוך הרחבה. לקראת הסיום, סכנין איבדה את פיראס מוגרבי הפצוע ומוחמד כליבאת נכנס במקומו.

אלא שדבר לא הכין אותנו לטירוף המוחלט בחצי השני. שבע דקות מפתיחתו, גדי קינדה הכשיל את כובש שער השיוויון גנאיים. שלומי אזולאי בעט את הפנדל פנימה וקבע מהפך. כעבור שתי דקות, אותו אזולאי העבר כדור רוחב מצד שמאל, עטאא השאיר בעקב ומוחמד גאדיר הפציץ פנימה באחד השערים הקבוצתיים היותר יפים שראינו העונה.


גאדיר. שער במהלך קבוצתי גדול (מאור אלקסלסי)

שחקני אשדוד כבר נראו גמורים אך בדקה ה-61 דן ביטון שחרר כדור חופשי אדיר לחיבור ונתן לאורחים תקווה. חשבתם שנגמר? לא אם תשאלו את דודו ביטון שבדקה ה-67 קבע שיוויון מטורף והשלים צמד כשעלה יפה להרמה של קנז'ביץ', הקדים את קנדיל ונגח פנימה.


ביטון. שערי ליגה ראשונים מאז פברואר 2016 (מאור אלקסלסי)

סכנין לא נשברה ושש דקות לסיום מאור זגורי המחליף שלח את גאדיר שדהר קדימה באגף שמאל ומצא את מוחמד כליבאת, מחליף נוסף, שבנגיעה אחת בעט פנימה מול ג'ראפי האומלל שנאלץ להוציא כדור רביעי מהרשת. אם לאשדוד היו עוד שאיפות לצאת ללא הפסד, בדקה ה-93 המחליף רומאן הבראן הורחק בצהוב שני על דיבורים מיותרים לשופט שלומי בן אברהם. עם התוצאה המטורפת הזאת, שסיימה את המשחק הכי פורה עד כה העונה בליגה, סכנין קופצת למקום התשיעי ואשדוד יורדת אל מתחת לקו כשבית"ר ירושלים היא זו שנועלת את הטבלה רגע לפני פגרת הנבחרות.


ראדי. בישל את השער הראשון (מאור אלקסלסי)

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אלבין פאנישי, מרון גנטוס (סארי פלאח, 77), אייהב שאמי, אייהב גנאיים, ג'אבר עטאא, מהראן ראדי, פיראס מוגרבי (מוחמד כליבאת, 41), שלומי אזולאי, מוחמד גאדיר.

מ.ס אשדוד: יואב ג'ארפי, טום בן זקן, ניר ברדע, עמית ביטון, גילי כהן, אביב סולומון (בן אל אדרי, 77), לאונרדו אווסו, דן ביטון, גדי קינדה, דור גלילי, דודו ביטון.

מהלך המשחק:

דקה שלישית: שלומי אזולאי הגביה יפה מצד שמאל, ג'אבר עטאא הגיע לכדור בתוך תיבת החמש אך פספס.

דקה 18, 0:1 למ.ס אשדוד: טום בן זקן מצא בכדור עומק נהדר את דודו ביטון, שמול קנדיל גלגל ברכות לרשת והעלה את קבוצתו ליתרון עם שער ליגה ראשון מאז פברואר 2016.


שחקני אשדוד חוגגים עם ביטון. (מאור אלקסלסי)

דקה 23, סכנין משווה ל-1:1: הלחץ של המקומיים משתלם כשאייהב גנאיים נגח פנימה כדור קרן של מהראן ראדי.

דקה 52: שחקני סכנין תוקפים בחמת זעם את שערו של ג'ראפי, שעצר את ג'אבר עטאא במצב קורץ.

דקה 53, סכנין עולה ל-1:2: כובש שער השיוויון אייהב גנאיים הוכשל בבירור על ידי גדי קינדה, שלומי אזולאי לקח את הפנדל ודייק פנימה.

דקה 55, סכנין עולה ל-1:3: מהלך קבוצתי גדול של המקומיים. אזולאי מסר כדור רוחב מצד שמאל, עטאא הוריד עם העקב ומוחמד גאדיר הפציץ פנימה וקבע 1:3.


  סכנין חוגגים את היתרון (מאור אלקסלסי)

דקה 61, אשדוד מצמקת ל-3:2: דן ביטון סובב כדור חופשי אדיר לחיבורים ונתן תקווה לאורחים.

דקה 67, אשדוד השוותה ל-3:3: טירוף בדוחא! קנז'ביץ' שעלה מהספסל הרים כדור מדויק וביטון השלים צמד עם נגיחה מוצלחת. 


דקה 84, סכנין עולה ל3:4!
הקצב המטורף מסרב להיפסק. זגורי המחליף שלח את גאדיר שטס באגף שמאל ומסר רוחב על לכליבאת, מחליף נוסף, שבנגיעה כבש את הרביעי של המקומיים.

דקה 93, רומאן הבראן המחליף מורחק לאחר פגיעה בשחקן סכנין ואשדוד נשארת בעשרה שחקנים.


הבראן. הורחק בתוספת הזמן (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי