זוארץ: "כל אינטרס קבוצתי חייב להישאר מחוץ לחדר הזה"

שינו זוארץ
שינו זוארץ | אודי ציטיאט

היו"ר החדש קיים ישיבת הנהלה ראשונה ובה דרש מהחברים להתייצב לכל הישיבות למרות התפקיד ההתנדבותי. "מצבים מהעבר בהם חברי הנהלה נעדרו מלא מעט ישיבות, לא יחזרו יותר"

(גודל טקסט)

הנהלת ההתאחדות לכדורגל קיימה היום (שני) את ישיבתה הראשונה בראשות היו"ר, משה זוארץ. הישיבה נפתחה בדברי הספד של זוארץ לד"ר ז'ק אשרוב, יו"ר הוועדה הרפואית שהלך לעולמו בסוף השבוע, ובדקת דומיה לזכרו.

לאחר מכן, בירך היו"ר את כל אחד ואחת מחברי ההנהלה וחלק עמם את האני מאמין שלו: "כל מי שיושב כאן, ואני כמובן, חייב לראות בכך זכות גדולה. זכות, שמביאה עמה גם אחריות עצומה. הכדורגל הישראלי, ענף הספורט המוביל בישראל, עם כל המשמעויות המקצועיות, התרבותיות, החינוכיות, הכלכליות, החברתיות והלאומיות, הופקד בידינו לארבע השנים הקרובות. כל אינטרס אישי, כל אינטרס קבוצתי חייב להישאר מחוץ לחדר הזה, מחוץ לעשייה שלנו. אנחנו פועלים למען הכדורגל, לטובת הכלל ולכבודה של מדינת ישראל".

זוארץ הוסיף: "כל מי שנמצא כאן בחר לקבל עליו את התפקיד. הוא לא נכפה על אף אחד מאתנו, רצינו בו. כי האמנו שנוכל לתרום, כי חשוב לנו לפתח את הענף, כי אנחנו מאמינים, עם כל הצניעות שבדבר, שבכוחנו להצעיד את הענף קדימה. בכל רגע, בכל שלב, בו מי מאתנו לא יהיה משוכנע בכך, חובה עליו לגלות אחריות ולהמשיך בדרכים אחרות ובמקומות אחרים לתרום לטובת הכדורגל".


ועדות ההתאחדות לכדורגל 

זוארץ הודיע לחברי ההנהלה כי הם מחוייבים להגיע לישיבות: "זה אמנם תפקיד התנדבותי, אבל יש לו חובות. הגעה לישיבות היא אחת מהן. מצבים מהעבר בהם חברי הנהלה נעדרו מלא מעט ישיבות, לא יחזרו יותר. כדי שההתאחדות תצליח במשימות הרבות שיש לה, היא חייבת כל אחד ואחת מכם". על העתיד אמר היו"ר: "מצפות לנו ארבע שנים מלאות אתגרים, עמוסות אני מקווה ברגעים של שמחה ונחת, אבל מן הסתם גם לא מעט אכזבות והתמודדויות מורכבות. בזירה המקומית ובזירה הבינלאומית.

יו"ר ההתאחדות הודה גם ליו"ר איגוד השופטים היוצא, עוזי יצחקי, על עשייתו הרבה בשלוש השנים האחרונות. דודי גיל ימשיך לכהן כגזבר ההתאחדות והוא מונה פה אחד לממלא מקום יו"ר ההתאחדות. הדירקטורים של ההתאחדות במנהלת הליגה יהיו היו"ר משה זוארץ וראש האגף המשפטי, עו"ד אמיר נבון. כמו כן אושר תקנון רישוי מועדונים, גרסת 2018.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי