קוטר: "היינו יכולים לשים 6". כליבאת: "מקווה שהוא ימשיך"

עודד קוטר, מוחמד כליבאת
עודד קוטר, מוחמד כליבאת | מאור אלקסלסי

המאמן הזמני של סכנין אחרי ה-3:4 על אשדוד: "מטורף. עתידי? לא תלוי בי". כובש שער הניצחון: "הרגשנו שהכל מתרסק בתקופה האחרונה, הגענו לשפל". מילבסקי: "לא חושש לעתידי". דאגה מפציעתו של מוגרבי. צפו

(גודל טקסט)
בני סכנין ו-מ.ס אשדוד סיפקו הערב (שני) את המשחק הפורה ביותר העונה בליגת העל במסגרת המחזור ה-10. הקבוצה מהמגזר גברה על היריבה הדרומית 3:4 באצטדיון דוחא ונחלצה מהמקום האחרון בטבלה.


דודו ביטון פתח (18), אך סכנין הפכה עם שערים של גנאים (23), אזולאי בפנדל (53) וגאדיר (55) ואז אשדוד חזרה עם דן ביטון (61) ושער נוסף של החלוץ (67). רגע לפני הסיום, כליבאת המחליף כבש את הרביעי (84) והוציא את ליגת העל לפגרה בת שלושה שבועות בסטייל.


עודד קוטר המאמן הזמני של בני סכנין ניתח: "כשהובלנו 1:3 זה היה נראה גמור, אבל אז החזרנו אותם למשחק דרך טעויות בהגנה. השחקנים נתנו מעצמם והיה כאן משחק מטורף. היינו יכולים לתת שישה שערים, אבל אני אסתפק ב-3:4. אמרתי לשחקנים בהפסקה שהם צריכים סבלנות. יש כאן שחקנים טובים והם קיבלו את הביטחון. כשיש להם ביטחון, כך זה נראה על המגרש. איפה היינו עד עכשיו? אין לי תשובה. כדורגל זה משחק משונה ואני שמח ממה שהיה היום".



צלח את המבחן הראשון שלו בליגת העל. עודד קוטר (מאור אלקסלסי)

חגיגה גדולה בסכנין (מאור אלקסלסי)


עתידו: "זה היה מבחן עבורי, אבל אני מאמן כבר הרבה שנים. אני שמח שהשחקנים באו ונתנו אקטסרה על המגרש. כשאתה במקום האחרון אתה בלחץ ולשמחתי אנחנו כבר לא שם. האם ההנהלה צריכה לחפש מאמן? זה תלוי בהם, לא בי".


מאמן אשדוד בלגויה מילבסקי סיכם: "אני מאוכזב מהתוצאה, היינו נאיביים מידי. חזרנו מפיגור 3:1 ואז איבדו פוקוס והפסדנו את המשחק. נלחמנו עבור הנקודות, אבל כשיש לך שחקנים כל כך צעירים זה נורמלי לספוג שערים מהסוג הזה. נצטרך לשפר את זה ועכשיו יש לנו את הפגרה לעשות את זה. השחקנים נתנו מאה אחוז, אבל השער האחרון היה מצער מבחינתנו. אם נמשיך להילחם כך בכל משחק, אני לא חושש לעתידי ולא לעתיד הקבוצה".




"זה נורמלי כשיש לך את הסגל הכי צעיר בליגה" (מאור אלקסלסי)


מוחמד כליבאת שכבש את שער הניצחון: "עברו לנו סיוטים בראש כשהם השוו. לשמחתי, אחרי תקופה קשה, הצלחנו לנצח וזה הוציא הרבה לחץ מהשחקנים, מהקהל והמצוות. כולם היו לחוצים כי נקלענו לסיטואציה לא פשוטה. מקום אחרון, אחרי כל מה שבנו השנה, הרגשנו שהכל מתרסק. אני אישית האמנתי וידעתי שננצח. ראיתי את זה בעיניים של השחקנים. כולם היו דרוכים וזה בא לידי ביטוי. להבקיע ארבעה שערים זה לא בא בקלות והיינו יכולים להבקיע עוד. עכשיו נעבור עוד יותר חזק בפסקה וננסה לחבר רצף ניצחונות".


על עודד קוטר: "הוא מאמן שחי את המקום שהוא נמצא בו. הוא החדיר בנו תשוקה ואמונה שהייתה חסרה לנו. השחקנים היו מלאי מוטיבציה והוא הוציא מאיתנו את המיטב אחרי השפל אליו הגענו. אני מקווה בשבילו שהוא ימשיך. הוא דמות והוא בן בית כאן בסכנין, אבל יש הנהלה והם יחליטו".

 

כליבאת רוצה את קוטר על הקווים (מאור אלקסלסי)


החדשות הרעות עבור סכנין הגיעו מכיוונו של פיראס מוגרבי, כוכב הקבוצה, שמתח את שריר הירך האחורי במהלך המשחק והוחלף בדקה ה-41 כשהוא נאנק מכאבים. במועדון מתנחמים בכך שליגת העל יצאה לפגרה בת שלושה שבועות ומקווים שהשחקן יהיה כשיר עד המחזור הבא.


בנושא אחר, אוהדי סכנין – לראשונה העונה – קראו לשחקני הקבוצה להגיע לכיוונם ועודד אותם ארוכות, זאת בעקבות פיטוריו של בני בן זקן שלא היה אהוב על ידי הקהל המקומי. מנכ"ל הקבוצה חאלד דוכי ישב על הספסל לצידו של עודד קוטר.



מוגרבי. דאגה ממצבו (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי