"קוטר זכה בהרבה נקודות זכות, אבל ההחלטה תהיה בימים הקרובים"

עודד קוטר, מוחמד כליבאת
עודד קוטר, מוחמד כליבאת | מאור אלקסלסי

שמחה גדולה בסכנין אחרי ה-3:4 על אשדוד. המאמן זכה לשבחים מההנהלה שטרם הודיעה רשמית על המינוי. שלומי אזולאי: "עודד מאוד מתאים לתפקיד, יש לו אישיות מיוחדת". מוגרבי ייבדק היום. צפו בתקציר הדרמה

(גודל טקסט)

מאז פתיחת העונה לא הייתה שמחה בבני סכנין כמו לאחר הניצחון 3:4 אתמול (שני) על מ.ס. אשדוד. במועדון היה השבוע לחץ גדול במיוחד לאחר שהקבוצה ירדה למקום האחרון וזאת לאחר שתי תבוסות למכבי תל אביב ולעירוני קריית שמונה. מספיק היה לראות אתמול את פניהם של חאלד דוכי ומוחמד אבו יונס בכדי להבין שהשניים יצאו מרוצים מהניצחון. גם הקהל הצביע ברגליים כשהגיעה ולראשונה עודד את השחקנים הן בתחילת המשחק ולבטח גם לאחר הניצחון. "היינו צריכים את הקהל הזה איתנו והיום הוא הגיע. הקהל רצה שינוי והוא קיבל שינוי" אמרו בהנהלת הקבוצה.

כעת הקבוצה אומנם יצאה לפגרה של שלושה שבועות, אבל כבר בימים הקרובים תתכנס ההנהלה בכדי לקבל החלטה סופית לגבי מינוי המאמן. המנכ"ל חאלד דוכי הפתיע כאשר בחר לשבת על הספסל לפני המשחק, אבל נראה מרוצה בסיום. בסכנין אמרו בנושא: "עודד קוטר זכה בהרבה נקודות השבוע, גם בזכות הניצחון וגם בזכות ההכנה למשחק, אבל ההחלטה תהיה בימים הקרובים".

גם בקרב השחקנים ישנה חיבה לקוטר. חלוץ שלומי אזולאי אמר: "אנחנו מכירים את עודד כבר הרבה זמן וכולנו מחוברים. אנחנו לא התעסקנו בנושא המאמן השבוע ודיברנו בעיקר על הקריירה שלנו והרצון שלנו להוציא את הקבוצה מהמקום האחרון. אין ספק שעודד מתאים מאוד לתפקיד ויש לו אישיות מיוחדת". החלוץ התייחס גם לניצחון ואמר: "הכול הולך לנו קשה והיה לנו חשוב לנצח את המשחק. אני מקווה שיהיו לנו רגעים יותר קלים העונה. היו לנו משחקים ממש טובים ואיבדנו נקודות ויש פוטנציאל גדול בקבוצה הזאת. היה לנו חשוב לנצח עבור הקהל ובתחילת המשחק אמרתי לשחקנים שנצטרך לתת הקהל עבור האוהדים שלנו".

בשלב זה לא נקבע אימון והשחקנים ייצאו למספר ימי חופשה, בהם ינסו לטפל גם בשחקנים הפצועים כאשר החשש הגדול הוא מהפציעה של פיראס מוגרבי. האחרון מתח את השריר הירך האחורי ויצא עוד במחצית הראשונה וצפוי לעבור בדיקה מקיפה במהלך היום. הבלם אלבין פאנישי נחתך בראשו אבל צפוי לחזור בקרוב לאימונים. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי