רשמי: בלגויה מילבסקי פוטר מאימון מ.ס. אשדוד​

בלגויה מילבסקי
בלגויה מילבסקי | מאור אלקסלסי

אחרי ההפסד הדרמטי 4:3 לבני סכנין שהוריד אותה מתחת לקו האדום, הודיעה היום הקבוצה על פרידה מהמאמן המקדוני. יובל נעים המועמד הבכיר להחליפו וממתין לקריאה מג'קי בן זקן

(גודל טקסט)

הפסד החוץ באצטדיון דוחא, 4:3 לבני סכנין והיציאה לפגרה כשהקבוצה מתחת לקו האדום עשו את שלהם, ומ.ס. אשדוד הודיעה היום על סיום דרכו של מאמן הקבוצה בלגויה מילבסקי, לאחר שיחה שהתקיימה בין הנהלת המועדון למאמן המקדוני. "מועדון ספורט אשדוד מודה למילבסקי על תקופתו במועדון ומאחל  לו הצלחה בהמשך", נכתב בהודעה הרשמית של המועדון. "בימים הקרובים תתקבל החלטה בנוגע לזהות המאמן החדש".

כזכור, מילבסקי, ששיחק בעבר בקבוצה, חתם במאי האחרון לשתי עונות באשדוד שהבטיחה אז את הישארותה לעונה נוספת בליגת העל, אך לא הצליח להביא אותה לתוצאות הרצויות ולאחר 10 מחזורים הקבוצה מדורגת במקום ה-13 והלפני אחרון עם 9 נקודות בלבד. המועמד המוביל להחליף את המקדוני הוא יובל נעים, שממתין לקריאה מבעלי אשדוד ג'קי בן זקן.

מילבסקי עצמו האמין מוקדם יותר כי למרות ההפסד, הוא ימשיך בעמדת המאמן גם במשחק בעוד שלושה שבועות באצטדיון הי"א נגד עירוני קריית שמונה: "אני לא חושב על עתידי כמאמן ועכשיו יש שלושה שבועות לעבוד ולתקן דברים. הפסדנו כי בסיום המשחק היינו מאוד נאיביים וצריך לזכור שאשדוד היא הקבוצה הצעירה ביותר בליגה". בנוסף, אמר אחד השחקנים: " אין כאן אשם אחד ואת התיק של הקו האדום צריך להפיל על השחקנים כי הצוות המקצועי כבר נתן במה במגרש לכל אחד בסגל וכולם סוחבים על גבם את ליגת העל. צריך להיזהר בביצוע הזעזוע וברור שהבעלים הוא זה שיחליט ולא קולות הרקע".

טענה נוספת שעלתה במועדון היא  כי שחקני הרכש הזרים שנבחרו הונחתו ברובם על מילבסקי והם אחת הסיבות לחולשה, שמדביקה את השחקנים הישראלים. בכל מקרה, הכוונה היא להמתין לחלון ההעברות של ינואר כדי לבצע שינוי בסגל כשאחת ההצעות שנשקלות היא קריאת "צו 8" למאמן הוותיק יוסי מזרחי, כדי שישמש כמנהל מקצועי, לאחר שבעונה שעברה נקרא למשימת ההצלה במקומו של עמיר תורג'מן.


מילבסקי. בן זקן יכריע לגבי עתידו (מאור אלקסלסי)

אחד השחקנים שספג ביקורת היה גדי קינדה, שגרם לפנדל. "שחקנים ותיקים עם הרבה ניסיון צריכים לדעת שלא מכשילים בתוך רחבת ה-16 שחקן שמכדרר החוצה מהרחבה", אמרו במועדון. למחמאות מקצועיות זכה החלוץ דודו ביטון שכמעט ולא שותף העונה, אך כבש שני שערים לאחר בצורת של שנתיים וחצי והוכיח שבהמשך העונה אולי מגיעות לו יותר הופעות בהרכב הפותח.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי