בית"ר תצא למחנה אימון בפגרה, במועדון אישרו לקלינגר לצרף עוזר

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

הקבוצה תקיים משחק הכנה נגד עכו (רביעי) ובשבוע הבא תצא למרכז הארץ, המטרה: להכניס את השחקנים לכושר משחק. המאמן מחפש מועמד ראוי שיסייע לו, בבירה סימנו את חוזז. וגם: מצבו של קונטה והפוסט של בוזגלו

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים, שנמצאת במקום האחרון בטבלת ליגת העל בתום עשרה מחזורים, תנצל את פגרת הנבחרות ותקיים מחר (רביעי ב-11:30) משחק אימון בבית וגן נגד הפועל עכו מהליגה הלאומית. בנוסף, הקבוצה תצא בשבוע הבא למחנה אימון בן שלושה ימים במרכז הארץ. במהלך מחנה האימון תקיים החבורה מהבירה משחק הכנה מול יריבה שטרם נקבעה וזאת כדי להכניס לכושר משחק כמה משחקני הקבוצה, בעיקר מאור בוזגלו שחוזר מפציעה ארוכה וארון אולנארה, שהגיע לפני מספר שבועות אחרי שהיה מושבת במשך חמישה חודשים.


כולכם יודעים שבבית"ר נבנה משהו חדש, אנחנו הופכים מקבוצה למועדון ומי כמוני יודע שהדברים לא תמיד הולכים בקלות. האחריות היא עלינו השחקנים ואני באמת מאמין שכולנו יוצאים לפגרה עם חשבון נפש וזה בדיוק הזמן לעבוד קשה יותר ויחד איתכם ההצלחה תגיע. @fcbeitarpic.twitter.com/EWN42kKLzi

— Maor Buzaglo (@MaorBuzaglo11) November 13, 2018


ניר קלינגר ינסה לנצל את שלושת השבועות הקרובים כדי להכניס את קבוצתו לכושר גופני ראוי ובעיקר ינסה למצוא את ההרכב והמערך המתאימים שיוציאו את הקבוצה מהבוץ אליו נקלעה. המאמן מעוניין לצרף מאמן נוסף לצוות המקצועי וקיבל את ברכת הדרך מראשי המועדון שאישרו לו למצוא את האדם שאיתו ירצה לעבוד יחד.

 


האווירה במועדון אחרי עשרה מחזורים רחוקה מלהיות טובה. ראשי הקבוצה והצוות המקצועי מביני שחייב לבוא שינוי דרסטי בכל הנוגע לפן המקצועי. כפי שפורסם השבוע בספורט1, בחלון ההעברות של ינואר מתוכנן שינוי גדול בסגל השחקנים ויש כבר כאלה, כגון ברונו איבה, שכבר מסומנים כמועמדים לקבל שחרור.



על הכוונת. מתן חוזז (אודי ציטיאט)


במקביל וכפי שפורסם בספורט1, סומנו מתן חוזז ויונתן כהן ממכבי תל אביב כחיזוק פוטנציאלי לקראת חודש ינואר, אם כי עדין לא נעשו צעדים או פניות לאף אחד מהם. "עד חלון ההעברות יש עוד כמה משחקים ונצטרך להוציא מהם את המיטב", אמר גורם במועדון. "יש לנו אחרי הפגרה שלושה משחקים בשבוע: מכבי נתניה, הפועל רעננה והפועל תל אביב. אם נעבור אותם טוב נהיה במקום אחר לחלוטין. נצטרך להוציא משם כמה שיותר נקודות. אם נעשה מינימום שבע נעלה למרכז טבלה ומשם נתחיל לחשוב הלאה. במשחקים האלה כבר לא יהיו תירוצים ונצטרך להביא נקודות, אחרת מצבנו יהיה רע ומר", הוסיף הגורם.


המגן הצרפתי אנטואן קונטה, שמחלים משני ניתוחים במיניסקוס ונעדר למעשה מתחילת העונה, שב לישראל והחל באימונים אישיים שמתנהלים בעצלתיים בשל מצבו הגופני. על פי התכנון המקורי, חשבו בבית"ר שקונטה ישוב כבר לשחק, אולם אחרי ניתוח המיניסקוס הראשון התברר שהבעיה סבוכה יותר והיה צורך בהליך ניתוחי נוסף, באותה הברך, דבר שעיכב עוד יותר את חזרתו של קונטה לפעילות.


בשלב זה ממתינים בקבוצה להחלמתו של המגן הצרפתי, בטרם תתקבלנה החלטות על הבאת רכש לעמדה זו. "כשהוא בריא, קונטה הוא המגן הימני הכי טוב בארץ, הבעיה היא שאין לנו כרגע מושג מתי הוא יחזור לפעילות מלאה, כך שנצטרך להמתין ולעקוב אחרי הליך השיקום וההחלמה שלו", אמר גורם בבית"ר.



"כשהוא בריא הוא המגן הכי טוב בארץ". קונטה (דני מרון)

בדרום רצים למקלטים ואצלנו בתל אביב רצים במירוץ לילה וחוגגים את החיים…
תל אביב עיר מדהימה אבל מנותקת לגמרי.

טיפת סולידריות לא היתה מזיקה…

— Moshe Hogeg (@moshehogeg) November 13, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי