סיכום מחזור ב-KICKER: כמה פגעו בול-פגיעה בניצחון ב"ש?

הפועל באר שבע
הפועל באר שבע | דני מרון

בטדי, דוחא, נתניה ודורטמונד – באף אצטדיון התוצאה לא ממש הפתיעה, אך הדרמות היו בשיאן. סיכום המחזור וזרקור על המוביל החדש בדירוג

(גודל טקסט)

המחזור העשירי של משחק הניחושים Kicker, בשיתוף ספורט1 וסטרייקר, הסתיים. רוצים לדעת מה היה לנו שם? טדי, דוחא, נתניה ודורטמונד – באף אצטדיון התוצאה לא הפתיעה אותנו, אך הדרמות היו בשיאן.

שני גולשים בלבד הצליחו לנחש בול פגיעה בניצחון של באר-שבע בטדי, שאם נשפוט לפי הניחושים במשחק היה הפתעה (76% נתנו ניצחון לבית"ר). 

רק 30% נתנו ניצחון לסכנין, אף לא אחד מהם ידע מה תהיה התוצאה המדוייקת. זה לא הפריע לחבורה מהצפון לעלות מעל הקו האדום על חשבון היריבה.

בדרבי הגדול של מנצ'סטר לא נרשמה הפתעה, 29% מהגולשים ניחשו בול פגיעה בנצחון של הסיטי.

14% מגולשי האתר, שצפו הפתעה במשחק של המוליכה מכבי תל אביב, התאכזבו מהנצחון הצפוי של הצהובים.

ומה עשה המומחה שלנו? אחרי ההצלחה היפה במחזור ה-9, הפעם הוא צבר 0 נקודות, עם פספוס גדול במשחק בטדי ובקלאסיקו של אנגליה (2:0 למפסידות עם הכפלה במשחק של מנצ'סטר).סך הכל, למומחה שלנו יש 100 נקודות והוא מדורג במקום ה-31 בדירוג הכללי.

ברכות לעומר דוראל, הזוכה השבועי שלנו ב-200 שקל בשוברים למסעדה!

למי שעוד לא נרשמו ולמי שרוצים רענון כיצד משחקים, הנה כמה דגשים על המשחק:

הכפלה וביטוח של הניקוד ובונוס מיוחד: לנחש תוצאה זה קל, פשוט בוחרים מספר לכל קבוצה ואז נשאר להמתין לתוצאת המשחק ולקוות לבול פגיעה.
בכל מחזור ניתן גם לסמן הכפלה למשחק אחד, והניקוד שתקבל עבור אותו משחק יוכפל! תוכלו גם לסמן ביטוח (safe) עבור אחד המשחקים ואז תבטיחו שלא Hירד לכם ניקוד עבור ניחוש של משחק מכור (5-). 


ניקוד בונוס:
מי מהגולשים שניחן ביכולות נבואיות, לבטח יקבל בונוס מיוחד של 40 נק' עבור 4 ניחושי בול פגיעה במחזור אחד!


ליגות פרטיות:
בואו להתחרות עם החבר'ה שלכם ראש בראש. בליגות הפרטיות של משחק הניחושים, ניתן להתחרות עם החבר'ה שלכם ברשימת דירוג נפרדת. כל אחד יכול להקים ליגה פרטית חדשה ולהזמין חברים להשתתף בה, או להצטרף לליגה קיימת. אפשר ליצור ליגות פרטיות עם החבר'ה מהעבודה, מהצבא, מהתיכון ואפילו עם שחקנים אחרים במשחק ניחוש התוצאות שלנו! לכל קבוצה ישנו קוד כניסה, שרק באמצעותו ניתן להצטרף. הקוד מופיע בהזמנה שנשלחת לגולשים, וניתן לקבל אותו גם דרך מנהל הקבוצה. אותו מנהל יכול גם להזמין את החבר'ה להצטרף לליגה באמצעות הוואטסאפ או פייסבוק.

כיצד מקבלים ניקוד:


בול פגיעה – 25 נקודות : ניחוש נכון של הקבוצה המנצחת ודיוק בכמות השערים. לדוגמא: ניחשת בית"ר ירושלים 4 – מכבי ת"א 2. התוצאה במשחק: בית"ר ירושלים 4 – מכבי ת"א 2.

די קרוב – 15 נקודות: ניחוש נכון של המנצחת ודיוק בהפרש השערים. לדוגמא: ניחשת בית"ר י-ם 1 – מכבי ת"א 2. והתוצאה במשחק: בית"ר ירושלים 2 – מכבי ת"א 3.

תיקו-תיקו – 10 נקודות: ניחוש נכון של תוצאת תיקו, אך טעות בכמות השערים. לדוגמא: ניחשת בית"ר ירושלים 2 – מכבי ת"א 2. התוצאה במשחק: בית"ר ירושלים 1 – מכבי ת"א 1.

פספוס – 5 נקודות: ניחוש נכון את הקבוצה המנצחת בלבד. לדוגמא: ניחשת בית"ר ירושלים 3 – מכבי ת"א 1. התוצאה במשחק: בית"ר ירושלים 1 – מכבי ת"א 0.

משחק מכור – 5 נקודות: שום דבר לא נכון. לדוגמא: ניחשת בית"ר ירושלים 2 – מכבי ת"א 1. התוצאה במשחק: בית"ר ירושלים 1 – מכבי ת"א 3.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי