בוזגלו וערן לוי כבשו, בית"ר ניצחה 0:3 את עכו

ערן לוי
ערן לוי | דני מרון

נועלת הטבלה ניצלה את הפגרה כדי לקיים משחק אימון נגד היריבה מהליגה הלאומית, במשחק בו שותפו בעיקר שחקנים מחליפים. הקבוצה תחזור לאימונים בשבוע הבא ותקיים משחק אימון נוסף נגד בית"ר ת"א רמלה

(גודל טקסט)
בזמן שרבים משחקני ליגת העל יצאו לחופשות וקיבלו מנוחה, שחקני בית"ר ירושלים משלימים פערים ומנסים להיכנס לכושר משחק כדי להוציא את הקבוצה מהמקום האחרון בו היא נמצאת. הבוקר (שלישי) גברה בית"ר 0:3 על הפועל עכו מתחתית הליגה הלאומית במשחק אימון שהתקיים בבית וגן.


מאור בוזגלו, ערן לוי ואנתוני וארן, כבשו את השערים במשחק בו שותפו בעיקר השחקנים המחליפים של הקבוצה. דודו גורש ומיקי סירושטיין הפצועים וכן עידן ורד, ארון אולנארה, שמואל שיימן, אופיר קריאף וטל בן חיים, לא נכללו בסגל. מי שחזר לשחק הוא אפונסו טיירה, שהחלים מהשבר בידו ופתח בהרכב. גם לירוי צעירי, יעקב בריהון, אור זהבי ומתן פלג שלא מקבלים דקות בליגה, פתחו היום בהרכב.


שחקני בית"ר יקבלו כעת שלושה ימי מנוחה והחל מתחילת השבוע הבא, תשוב הקבוצה לאימונים רציפים בכל מהלך הפגרה. בשבוע הבא אף תצא הקבוצה למחנה אימון  בן שלושה ימים במרכז הארץ, בו יתקיים משחק אימון נוסף, הפעם נגד בית"ר תל אביב-רמלה, מהלאומית.


בוזגלו. מתכנן לקרוע עוד רצועה? (ערן לוף)
בוזגלו. מתכנן לקרוע עוד רצועה? (ערן לוף)


תקציר הפרקים הקודמים: ביום ראשון השבוע הפסידה בית"ר בבית 3:2 להפועל באר שבע, במשחק משוגע שבו כל השערים נכבשו ברבע השעה האחרונה, החל מדקה 75. 


האווירה בבית"ר בעקבות ההפסד לב"ש לא קלה. לא מעט שחקנים בקבוצה יודעים שאם ישפרו במהירות את יכולתם, הם עלולים למצוא את עצמם משוחררים מבית"ר ירושלים בחלון ההעברות הבא, בחודש ינואר.


למרות האווירה, מאור בוזגלו כנראה במצב רוח טוב, לפחות על פי הציוץ הקורע שפרסם בטוויטר.


לא מבין את ההתלבטות, אם למישהו יש ניסיון עם רצועה זה לי. תנו לי את תיק הביטחון ‍♂️ pic.twitter.com/I2eWimK0N5

— Maor Buzaglo (@MaorBuzaglo11) November 14, 2018


לאחר פיטוריו של המאמן הקודם, גיא לוזון, ומינויו שלניר קלינגר למאמן הקבוצה, עדיין לא ברור לאן פניה של בית"ר ירושלים. הקבוצה אמנם ניצחה במשחק הבכורה של קלינגר, 1:2 בחוץ על מכבי חיפה, אולם אז בא ההפסד הביתי לב"ש וחשף, למי שהתעקש להדחיק, את כל הצרות המקצועיות הרבות שעדיין מזיקות לבית"ר ירושלים. בראש ובראשונה ההגנה הגרועה, שכבר ספגה 23 שערים מתחילת העונה בליגת העל – וכבשה רק 12.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי