גוטמן רוצה להתחזק בחלוץ, גרשון יחזור בשבוע הבא

אלי גוטמן
אלי גוטמן | ראובן כהן, מכבי חיפה האתר הרשמי

מאמן מכבי חיפה כבר עובד על שינויים בינואר: "לא נביא סתם שחקנים, אלא כאלה שהצוות המקצועי יהיה בטוח שיכולים לעזור", הבלם יחזור לאימונים בימים הקרובים. בלי סנטימנטים: אתר הקבוצה בהולנדית נמחק

(גודל טקסט)

מאמן מכבי חיפה, אלי גוטמן לא נח על זרי הדפנה אחרי הניצחון 1:2 על הפועל חדרה במחזור האחרון, וכבר עובד על שינויים לקראת חלון העברות הקרוב. גוטמן מבצע לא מעט שיחות עם סוכנים שונים לגבי החיזוק בחודש ינואר כאשר המטרה להביא חלוץ. "לא נביא סתם שחקנים אלא כאלה שהצוות המקצועי יהיה בטוח שיכולים לעזור עד לסיום העונה וגם לעונה הבאה", אמרו בקבוצה היום (חמישי). 


מכבי חיפה תחזור לאימונים בתחילת השבוע הבא. ומי שעשוי להצטרף לאימונים הוא הבלם רמי גרשון, שמחלים מהפציעה. גרשון מוערך על ידי גוטמן וההערכה היא כי לאחר חזרתו לכשירות מלאה, יקבל הזדמנות משמעותית מהמאמן, ואף יחזור לעמדתו הטבעית כבלם.


מו אלאך, המנהל הטכני שעזב את הקבוצה, אמנם החליט במהלך הקיץ לא לבצע שינויים משמעותיים בסגל השחקנים ולא לרכוש שחקנים אך מעבר לכך ביצע שינויים בגזרה הניהולית. בין השאר הוחלט אז להשיק אתר בשפה ההולנדית. בחיפה הסבירו כי בקיץ הייתה התעניינות גדולה בהולנד סביב הצוות שעבד בישראל והמועדון החליט לבנות אתר מיוחד. כעת, לאחר התפטרותם של אנשי הצוות ההולנדים, החליטו במכבי חיפה למחוק את האתר, שעלה לרשת רק לפני חמישה חודשים.  "זה עוד נזק כלכלי שנגרם בגלל אלאך", ציינו גורמים בקבוצה. 


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי