בנתניה המומים: "אם זה העונש של ויקי, בוא נראה כמה חביבו יקבל"

חביב חביבו עם גידי קאניוק
חביב חביבו עם גידי קאניוק | דני מרון

היהלומים ייצא בשלישי למחנה אימון במהלכו יקיימו משחק מול קריית שמונה. בקבוצה הופתעו מהעונש של כחלון, אך עודכנו כי ניתן לערער רק על הרחקה של מעל שלושה משחקים. השחקן טוען: "לא היה מגע"

(גודל טקסט)

שחקני מכבי נתניה יצאו אמש (רביעי) לחופשה של מספר ימים וביום שלישי תצא הקבוצה למחנה אימונים בן ארבעה ימים בקיבוץ נחשולים, כשבימים האחרונים תיאמה משחק אימון שיתקיים נגד קריית שמונה.

בינתיים, בנתניה קיבלו בהלם מוחלט את הרחקתו של המגן הימני ויקי כחלון משלושה משחקים לאחר החלטת הדיין נועם לובין אתמול בבית הדין של ההתאחדות. בנתניה בדקו את האפשרות לערער על העונש, אך עודכנו שזה לא אפשרי בשל העובדה שניתן לערער רק על הרחקה מארבעה משחקים ומעלה. "אם ויקי קיבל שלושה משחקים על דבר כזה, בוא נראה כמה משחקים יקבל חביב חביבו", אמרו במועדון.

כחלון התייחס להחלטה: "אחרי ההחלטה של בית הדין המשמעתי להרחיק אותי משלושה משחקים (שלפי דעתי לא בצדק והחמרה מיותרת מצד בית הדין), דבר ראשון אני לא מעודד אלימות ומצטער על מה שקרה ועל חוסר אחריות כלפי הקבוצה והקהל… אך עם זאת חשוב לדעת שלא היה מגע, רק ניסיון השתחררות מהתפיסה של היריב. דבר שני, אני מבטיח לעבוד חזק יותר ולחזור טוב יותר לעלות את הקבוצה קדימה ולעמוד במטרות שלנו העונה ויש עוד הרבה".

משחק האימון שתוכנן לאתמול מול הפועל מרמורק בוטל, בשל הבלאגן שהתרחש בקבוצה ועזיבתו של המאמן איציק עובדיה. בנתניה מקווים שהקשר אביב אברהם יהיה כשיר לחזור לשחק לאחר הפגרה, כשבינתיים מי שקרוב להחלמה מלאה הוא החלוץ המונטנגרי פאטוש בצ'יראיי. גם גיא מלמד סובל מכאבים והוריד עומס, אך בינתיים הוא עורך אימונים אישיים.


חביבו. בנתניה מצפים להחלטת בית הדין לגביו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי