הערכה בהפועל חיפה: דור מלול יהיה כשיר לדרבי

דור מלול
דור מלול | דני מרון

המגן שנעדר מהמשחק מול בני יהודה עדיין לא חזר לאימונים מלאים, אך בצוות המקצועי מאמינים כי יטול חלק במשחק נגד מכבי חיפה. במועדון מתכוונים לבקש 3000 כרטיסים נוספים מהנהלת הירוקים

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ערכה אתמול (חמישי) אימון אחרון ומיד אחריו הקבוצה יצאה לשלושה ימי חופשה ותחזור לאימונים רק ביום שני. המאמן שרון מימר בחר שלא לערוך אסיפה עם השחקנים וזאת מכיוון שחלק גדול מהשחקנים זכו למנוחה ונעדרו מהאימון. בין השאר מדובר במגנים גיא משפתי, שון גולדברג, נס זמיר ואלי אלבז אך ההערכה כי כולם יחזרו לאימונים מלאים בשבוע הבא.

עוד בגדר הפצועים נמצאים הבלם ניסו קפילוטו שעדיין בתהליכי שיקום ולא יהיה כשיר לדרבי מול מכבי חיפה וגם הקפטן דור מלול שלא שיחק במשחק האחרון מול בני יהודה. המגן ממשיך במנוחה אבל במועדון מעריכים כי יחזור לאימונים תוך ימים ספורים ויהיה כשיר למשחק הדרבי בעוד שבועיים וחצי. "דור מאוד חשוב לנו אבל יש לנו סגל רחב ושחקנים מספיק טובים בכדי להחליף כל אחד" אמרו במועדון. בנוסף במהלך שבוע הבא יחזרו גם שחקני הנבחרות השונות כמו השוער ארנסטס שטקוס והקשר ראדו גינסארי. ביום שישי הבא תשחק הקבוצה משחק אימון מול הפועל נצרת עילית.

בינתיים אוהדי הקבוצה ממשיכים לרכוש את הכרטיסים שהוקצו להם לדרבי ובהפועל מתכוונים לבקש מאנשי מכבי חיפה 3000 כרטיסים נוספים וההערכה כי סמי עופר יהיה כמעט מלא בדרבי החיפאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי