סקוטלנד מוחצת את אלבניה? תמרור אזהרה מצוין לישראל

נבחרת ישראל
נבחרת ישראל | דני מרון

שחקניו של אנדריאס הרצוג חייבים להבין שכדי לזכות בניצחון או בתיקו, השקעה של פחות מ-100% פשוט אינה באה בחשבון. דני דבורין לקראת סקוטלנד-ישראל

(גודל טקסט)

אולי תתפלאו, או תופתעו, אבל הדבר הכי טוב שקרה אמש לנבחרת הכדורגל של ישראל הוא ניצחון ה- 0:4 שהשיגה סקוטלנד באלבניה. ואם לדייק יותר: הדבר הטוב שקרה הוא התוצאה המוחצת.

למה? כי עכשיו ברור לכל אחד משחקני ישראל שהמשחק בגלזגו עלול להיות קשה בהרבה משחשבו. ראינו את הנבחרת הסקוטית בהפסדה בתוצאה 2:1 בחיפה. היתה זו נבחרת חלשה, ובוודאי אף ניתן לקבוע, שכדורגלניה ביישו אז את עצמם ביכולת הירודה שהפגינו.

והנה, שלושה ימים לפני שישראל תשחק בסקוטלנד במאבק על המקום הראשון, התברר שדווקא נוכח כל בעיותיה הרימה הנבחרת הסקוטית את ראשה, והביסה בצדק את נבחרת אלבניה ההמומה. בואו ניזכר בדברים שנאמרו או נכתבו על הנבחרת מהאי הבריטי, אך לפני יומיים –שלושה: היא הוגדרה כמי שסובלת ממכת פציעות משמעותיות, הוזכרה העדרותם הצפויה של כמה משחקניה, וגם שרשימת חלוציה מדולדלת עד מאוד.

במצב שכזה, נדמה היה שבמשחק באלבניה לא יהיה בכוחה וביכולתה של סקוטלנד להפגין את האיכות הרצויה. אבל כפי שקורה בכדורגל, סקוטלנד עלתה לאיצטדיון כדי להראות עד כמה מוקדם ומיותר היה להגיע למסקנה שהפציעות וההיעדרויות יעלו לה ביוקר.

הניצחון שהשיגה אמש הוא לדעתי הרבה יותר עוצמתי ומרשים מהניצחון בתוצאה 0:7, שאותו השיגה ביום חמישי נבחרת ישראל במשחק הרעים שלה עם גוואטמלה. לכן, כאשר אני סבור שההצגה הסקוטית עשויה לעשות רק טוב לישראל, הכוונה היא לכך ששחקניו של המאמן אנדי הרצוג מחויבים עתה לתת את המקסימום שלהם, במשחק החוץ בבירה הסקוטית. עליהם להבין שכדי לזכות בניצחון או בתיקו, השקעה של פחות מ-100% פשוט אינה באה בחשבון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי