גוטמן למכבי חיפה: מעדיף מחנה אימונים קשה על משחקי אימון

אלי גוטמן
אלי גוטמן | ערן לוף

המאמן החדש ביטל שני משחקי אימון מול נצרת עילית ועכו ובמקום זה ייערך מיני מחנה בכפר גלים ומשחק אימון מול קבוצת הנוער

(גודל טקסט)

מכבי חיפה פתחה היום (ראשון) מחנה אימונים של חמישה ימים ולאחר מכן ייערך גם משחק אימון מול קבוצת הנוער. לפני השינויים במקצועיים במועדון, הצוות ההולנדי תכנן לערוך במהלך הפגרה שני משחקי אימון נגד יריבות מהליגה הלאומית כמו הפועל עכו והפועל נצרת עילית, אבל המאמן הנוכחי אלי גוטמן ביטל את שני המשחקים ומעדיף לערוך מחנה אימונים.

במהלך השבוע שעבר בנה גוטמן יחד עם הצוות המקצועי תוכנית מסודרת למחנה הקצר שייערך בכפר גלים, כאשר בחלק מהימים ייערכו שני אימונים ביום. המאמן מתכנן לשים דגש על הצד הטקטי, הכושר הגופני והנושא המנטלי. כחלק מהמערך הטקטי מתכנן המאמן לעבוד על שלושה מערכי משחק שונים, כשכאמור יושם דגש גם על הכושר הגופני והמאמן יעבוד על החלק המנטאלי בדגש חיזוק הרוח הקבוצתית, כל זאת לפני משחק הליגה הבא בעוד שבועיים בדרבי מול הפועל חיפה.

מי שטרם חזרו לאימונים הם שחקני הנבחרות השונות ג'ורג' מנדג'ק שנמצא עם נבחרת קמרון ושחקני נבחרת ישראל גיא חיימוב והבלם אעיד חבשי. "ישנה אווירה חדשה במועדון ואין ספק שהגעתו של מאמן ישראלי ובמיוחד משמעותי כמו גוטמן הביאה לשינוי מחוץ למגרש וכעת הרצון שלנו להביא לשינוי על כר הדשא", אמר שחקן בחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי