תורג'מן חתם בסכנין עד סיום העונה עם אופציה לעונה נוספת

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

רשמי: מאמן מ.ס. אשדוד בעונה שעברה יהיה המחליף של בני בן זקן בקבוצה מהמגזר, אם יצליח להוביל את המועדון לפלייאוף העליון הוא יישאר גם בעונה הבאה. בשלב זו לא יצורף עוזר נוסף לצוות המקצועי

(גודל טקסט)

עמיר תורג'מן חתם היום (שני) באופן רשמי בבני סכנין עד סיום העונה כשהמטרה היא לעלות לפלייאוף העליון, אם יצליח להתברג בין שש הראשונות בליגת העל אחרי 26 מחזורים, חוזהו יחודש אוטומטי גם אל העונה הבאה.

עמיר תורג'מן אמר אחרי החתימה: "ראיתי קבוצה טובה מאוד ועם פוטנציאל מצוין. נצטרך לסדר את השורות ויש כאן שחקנים טובים. המטרה היא פלייאוף עליון ואני חושב שזה עוד לא מאוחר ויש כאן שחקנים מצוינים".

לגבי עמידה במטרה: "באשדוד הציבו לי לעמוד בליגה ועמדנו ביעד ואני רוצה להגיע ביעדים בסכנין ונעשה דברים יפים והמטרה שלנו עם אבו יונס ונעשה הכול כדי שהדברים יסתדרו כמו שצריך ויש לי את הידע לא מתאים".

הבוסים החדשים: "היו לנו שיחות טובות והתרשמתי מהם, נצטרך לעבוד ביחד וכל אחד יש לו את האמוציות וזה בסדר".

לגבי מינוי עוזר המאמן: "לאחר שיחות עם חאלד ואבו יונס שבהסכם ג'נטלמני נראה את המצב בתקופה הקרובה ואם נצטרך לצרף עוד עוזר ונביא אולי עוד אנליסט והמטרה שלנו כשותפים לדרך נעשה את המקסימום להביא להצלחה של הקבוצה"

לגבי בעיות בהגנה: "ספגנו 16 שערים וזה הרבה מאוד אבל צריך לעבוד ולראות איך לעשות את הדברים הכי טובים וזה משחק ההגנה ומשחק ההגנה של כולם".

תורג'מן. גם בהפועל חיפה התעקש על עוזרו (דני מרון)
תורג'מן. "המטרה היא הפלייאוף העליון" (דני מרון)

חאלד דוכי אמר מיד אחרי המינוי: "אנחנו מברכים את תורג'מן על הצטרפותו למועדון ונעמוד לצדו על מנת שביחד נשיג את היעדים. יש סיטואציה לא פשוטה ואנחנו לא רוצים החלפת מאמנים אבל זה צעד הכרחי והייתה החלטה קשה. הפנים קדימה ונקווה להתחבר עם עמיר תורג'מן לא רק לעונה אחת אלא לשנים הבאות. אנחנו מאמינים שתורג'מן יעזור לנו לקדם את מחלקת הנוער".

דוכי הוסיף: "היו הרבה דיבורים לגבי הצוות המקצועי ואנחנו מכבדים את עמיר שהסכים להגיע כרגע ללא אף אחד ולעמוד בצוות הזה אבל אם נחליט ביחד שצריך עוד איש מקצוע אז נעמיד עבורו איש צוות נוסף. אנחנו מאמינים שביחד עם עמיר אנחנו יכולים להגיע לפלייאוף העליון ואני בטוח שנשיג את היעדים האלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי