המיסוי הגבוה עלול להגביל את שדרוג חוזהו של אוגו בב"ש

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

האלופה רוצה לשכנע את הקשר, שיהפוך בקיץ לחופשי, לחתום על חוזה ארוך טווח כשהאוהדים לא מסתירים את רצונם שיישאר, אך הוותק שלו עשוי להוות בעיה, כמו במקרה וואקמה אשתקד. הליגיונרים ישתתפו במחנה בשבוע הבא

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של ינואר כבר נראה באופק, ואחד הנושאים המרכזיים המעסיקים את אוהדי הפועל באר שבע קשור לעתידו של ג'ון אוגו. חוזהו של הקשר הניגרי יסתיים בקיץ הקרוב ומשמעות הדבר היא שבעוד מספר שבועות הוא יורשה לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות. אצל האלופה לא מסתירים את הרצון להשאיר את הגרזן בטרנר, והשאיפה היא לשכנע אותו לחתום על חוזה חדש שיבטיח את הישארותו לטווח הארוך.


אוגו קיבל הצעה להאריך את חוזהו, ולאוהדים הוא העביר מסרים ולפיהם באר שבע תמשיך להיות הקבוצה הישראלית היחידה שתיהנה משירותיו. עם זאת, האופציה לעבור לקבוצה בחו"ל טרם ירדה מהפרק. כידוע, חברו הטוב טוני וואקמה, לובש כבר כמה חודשים את מדי טרבזונספור, אבל הופעותיו אינן סדירות מסיבות לא ברורות. יש הסבורים כי שיתוף פעולה עתידי ביניהם הוא לא לגמרי מופרך.


בעיני האוהדים האדומים אוגו נתפס כשחקן שנלחם עבור הסמל, כזה ששווה לשדרג את שכרו ולהשקיע בו ממון רב. הסוגיה הכספית אינה פשוטה, בהתחשב בכך שהוותק שצבר בישראל יתורגם למיסוי גבוה יותר שיקשה על הקפצה משמעותית של שכרו במושגי נטו, סיטואציה שמזכירה את סוגיית וואקמה בטרם נמכר לטורקים. אגב, בחודש ינואר אמורה באר שבע לקבל את התשלום השני בעד מכירתו, בסך 500 אלף יורו.


כך או אחרת, רחשי הלב של האוהדים בעניין אוגו באים לידי ביטוי ברשתות החברתיות, שם גם בירכו אותו על עלייתה של נבחרתו לאליפות אפריקה. המשחק שהבטיח לסופר איגלס את הכרטיס לטורניר היוקרתי הסתיים בתיקו (1:1) נגד דרום אפריקה. אוגו שיחק 90 דקות ובסיום התפייט בחשבון הטוויטר שלו.


I'm super Happy with our qualification to the AFCON. I understand our fans wants our A1 game in every games . The only positive out here is the fact that we have Qualified for the AFCON. Thank you to our fans all over the world . pic.twitter.com/00mhauCuEw

— John Ogu (@ogujohnugo) November 17, 2018

מיהאי קורהוט הוא הליגיונר השני של האלופה שחוזר לעניינים במדים הלאומיים לאחר הפסקה של קרוב לשנה. בשבת הוא היה שותף לניצחונה של נבחרת הונגריה (0:2) על פינלנד בליגת האומות, והיה מעורב במהלך שהוביל לכיבוש השער השני. "אני מאושר שיכולתי שוב לשחק עבור הנבחרת הלאומית שלי", אמר קורהוט לחבריו בקבוצתו הישראלית. שישה משחקני האלופה יעמדו הערב לרשות אנדי הרצוג בגלאזגו, ייצוג מרשים לכל הדעות. כל השגרירים של באר שבע במסגרות הלאומיות צפויים להשתתף במחנה האימונים המקוצר המתוכנן בשבוע הבא בצפון הארץ.


בינתיים, הושלם סופית המעבר של הקבוצה מאצטדיון וסרמיל למתקני "הבית האדום". לשכתו של המנכ"ל אסי רחמים הייתה האחרונה שפונתה מתכולתה בווסרמיל, והוא עצמו סייע בהוצאת צלחות האליפות מארון הגביעים הישן ובהעברתן לבית האדום. וכן, יש מקום לצלחת רביעית בארון החדש. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי