אדי גוטליב נקנס בסכום של 4,000 ש"ח בעקבות התגרה עם מלכה

אדי גוטליב
אדי גוטליב | אודי ציטיאט

בלם הפועל תל אביב הגיע לוועדת המשמעת, הודה במעשיו והביע חרטה. קובי רפואה והאחים ניסנוב קיימו שיחה בקשר לעתידו של המאמן ונאמר כי הוא ימשיך לקבל את הגיבוי המלא מההנהלה

(גודל טקסט)

השקט והאווירה החיובית חזרה למתחם חודורוב לאחר פגישה שהתקיימה בין הבעלים איציק ושרון ניסנוב למאמן קובי רפואה פגישה לאחר מספר שבועות בהם הצדדים לא נפגשו מהלך שעורר ספקולציות ואמירות מסביב למועדון לאחר פרשת אדי גוטליב ועמית מלכה.

התקיימה גם שיחה מקצועית בה קיבל המאמן את החיזוקים להמשך דרכו תוך אמונה כי התקופה השחורה של חוסר ניצחונות הסתיימה ורפואה יוביל את הפועל תל אביב למשחק בעוד שבועיים בחוץ נגד מכבי נתניה. בקבוצה מאמינים כי שובם של הפצועים ובראשם עומר דמארי, אדי גוטליב פייסל מוליץ' ואחמד עאבד תחזיר את הקבוצה למסלול המכוון להגיע לפליאוף העליון.

בנושא אחר, בעקבות המקרה באימון הקבוצה השבוע, השחקן אדי גוטליב הועמד לוועדת משמעת בה נכחו מנכ"ל המועדון רובי רגב, מנהל הקבוצה מורדי דדון ויו"ר ארגון השחקנים ניר אלון. השחקן הודה במעשיו והביע חרטה. לבלם הובהר כי מקרים מסוג זה אינם מקובלים, קל וחומר משחקן במעמדו – ואם יהיה מעורב במקרה דומה בעתיד הוא יושעה מכל פעילות. גוטליב נקנס בסכום של 4,000 שקלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי