אייל סגל פנה לסטרשנוב: "יש קבוצות שנוח להחמיר מולן"

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

במכבי נתניה לא אהבו את החלטת בית הדין של ההתאחדות להרחיק את כחלון לשלושה משחקים, לעומת משחק אחד של חביבו. הבעלים פנה בפייסבוק לנשיא ביה"ד העליון: "אי צדק שחוזר על עצמו פעם אחרי פעם אחרי פעם"

(גודל טקסט)

במכבי נתניה מאוד לא אהבו, בלשון המעטה, את החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל לפיה מגן הקבוצה ויקי כחלון הורחק לשלושה משחקים, בעוד חלוץ מכבי פתח תקווה חביב חביבו הורחק ממשחק אחד. הבוקר (חמישי) פנה הבעלים אייל סגל באמצעות חשבון הפייסבוק לשופט בדימוס אמנון סטרשנוב, נשיא ביה"ד העליון.

"כבודו, במהלך עיסוקך כתובע צבאי ושופט בבתי דין צבאיים, כפרקליט הצבאי הראשי ובעיקר כשופט בבית הדין המחוזי בתל אביב, היית שותף פעיל בגזירת דינם של לא מעט נאשמים", כתב סגל. "אני משוכנע שלאורך כל הקריירה המאוד מגוונת שלך, מעולם לא היית שותף להטיית דין ואף לא ברמז. בשנתיים האחרונות כשאתה הסמכות המשפטית הבכירה בהתאחדות לכדורגל, אתה לא חש לעיתים אי נוחות כשאתה מתיישב על מושבך כנשיא בית הדין ורואה את האי צדק שחוזר על עצמו פעם אחרי פעם אחרי פעם בחוסר שיוויון מוחלט, שמונע ממניעים שמעולם לא היו ברורים לאוהד כדורגל כמוני".

בעלי נתניה הוסיף: "וכדי שלא תזדקק להתעמקות יתר, ניתן לבחון את החלטות השבוע האחרון של אותו בית דין, שבאחת מציין שאין להחמיר עם ויקי כחלון ומרחיק אותו לשלושה משחקים בפועל ובשניה, מציין נחרצות את העבירה החמורה של חביב חביבו ומרחיק אותו למשחק אחד בפועל. שתי העבירות בוצעו באותו משחק ומול עיניו של אותו שופט וצולמו באותן מצלמות על ידי אותם צלמים ובגינם הגישו תובעי ההתאחדות תביעות אצל אותם דיינים. וזו רק דוגמא אחת מיני רבות ובכל תחומי חיינו כאוהדים. זה בולט בעיקר בקנסות הלא מאוזנים על אותן עבירות, בקלות הבלתי נסבלת מול קבוצות מסוימות ובהחמרה מול האחרות, שנוח להחמיר מולן".


סגל. לא אהב את החלטת בית הדין (דני מרון)

"כאזרח לאזרח, כאוהד לאוהד ובעיקר כשואף לצדק כתפיסת עולם", סיכם סגל. "אתה יודע היטב שאסור לכולנו לתת ללזות שפתיים להפוך לתחושה היום יומית של אוהדי הכדורגל בישראל, הגיע הזמן שאתה כראש מערכת תעשה מעשה ותעקור מהשורש את האי שיוויוניות בבתי הדין של ההתאחדות לכדורגל. תודה מראש בשם אוהדי הכדורגל בישראל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי