אורוש ניקוליץ' סיכם עקרונית במכבי תל אביב, עטר לא יימכר

אורוש ניקוליץ'
אורוש ניקוליץ' | אתר רשמי

הקשר ההתקפי של דינמו מינסק יסיים את חוזהו בסוף 2018 והוא אמור להצטרף למכבי תל אביב, שנחושה לחזק את החלק הקדמי. החלוץ המסופסל ימשיך עד תום העונה, הקבוצה צפויה החלטה לגבי באטוקיו בסוף חודש ינואר

(גודל טקסט)

פגרת הנבחרת והשזרוע אפשרה למכבי תל אביב לצאת מאור הזרקורים ולהתמקד במשחק הליגה בעוד עשרה ימים באצטדיון המושבה נגד מכבי פתח תקווה. במועדון עוסקים בניסיונות לצרף בחלון ההעברות בחודש ינואר שחקן זר או שניים לעמדות החלוץ והקשר הקדמי ומי שאמור להצטרף למועדון הוא הקשר ההתקפי אורוש ניקוליץ', זאת לאחר שהמאמן ולדימיר איביץ' התעקש להביאו. 


ניקוליץ', קשרה הסרבי בן ה-24 של דינמו מינסק, סיכם עקרונית במכבי תל אביב וקיים סיכוי גבוה מאוד שהוא יגיע לקבוצה בעוד כחודש. חוזהו של השחקן יסתיים בסוף 2018 כך שיוכל להצטרף לצהובים כשחקן חופשי. העונה רשם ניקוליץ' חמישה שערים ו-9 בישולים ב-27 הופעות בכל המסגרות במדי הקבוצה הבלארוסית, שאחרי 28 מחזורים ניצבת במקום השלישי בליגה המקומית.


צירוף חלוץ מרכזי זר נמצא בעדיפות עליונה של המאמן ולדימיר איביץ' ועל פי גורמים במועדון, זו אחת הסיבות שחלוץ באר שבע בן שהר לא הוחתם בקבוצה לפני מספר שבועות. נכון לעכשיו, הצוות המקצועי נותן את הבמה בחוד לאיתי שכטר, שבשלב זה לא מספק את הסחורה מבחינת הבקעת שערים. "כל שחקן שמשחק במכבי תל אביב בעמדת החלוץ המרכזי אמור להיות מלך השערים של הליגה ועוד בעונה שאנחנו מועמדים לזכות באליפות", אמרו במועדון.


לאיביץ' יש לפחות שני שחקנים אותם כבר סימן והעביר לראשי המועדון והנושא עבר לטיפולו של המנכ"ל בן מנספורד. במצבת הזרים של מכבי תל אביב יש מקום אחד פנוי והיא כוללת בינתיים חמישה שחקנים: פרדראג ראיקוביץ', ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, צ'יקו אופואדו וכריסטיאן באטוקיו, שחוזר מפציעה וניתוח ברצועה הצולבת ברגלו ומתוכנן להיות כשיר בסוף חודש דצמבר או תחילת ינואר.



שכטר. לא מספק את הסחורה (אריאל שלום)


הצהובים צריכים לקחת החלטה אם להפוך את הארגנטינאי/איטלקי לשחקן בסגל שיתמודד על מקום בהרכב עד סיום העונה או להעבירו בהשאלה לאחת מקבוצות ליגת העל כדי שיוכל לקבל שם דקות משחק, מה שיאפשר החתמת זר נוסף, מהלך עליו יוחלט בשלהי ינואר. באופן כללי, בחלון ההעברות של ינואר צפויים לעזוב בהשאלה לפחות שניים או שלושה שחקנים, בהם ארון שוינפלד,עדן קארצב ומתן חוזז המבוקשים בבית"ר ירושלים, הפועל חיפה וקבוצות נוספות.


בינתיים, איביץ' שנהנה מכאב ראש חיובי יצטרך לקבל החלטה בנוגע להרכב. הצוות המקצועי מרוצה מיכולתם במשחקים האחרונים של הבלמים שרן ייני ושחר פיבן ויחליט אם להשאיר על הספסל את אמאדור או להחזירו להרכב על חשבון פיבן, כשנכון לעכשיו איתן טיבי שחזר מפציעה יתקשה לראות את ההרכב הפותח. עוד מסתמן כי הקשר אייל גולסה, המתאושש מפציעה ברגלו שהביאה לאי הכללתו בנבחרת ישראל, לא יחזור עדיין נגד מכבי פתח תקווה ויוכל לשחק לאחר מכן נגד מ.ס. אשדוד.


בגזרת החלוץ אלירן עטר, שלא נכלל בההרכב במשחקים האחרונים, כשעל פי המועדון מדובר בהחלטות מקצועיות של הצוות המקצועי, ימתין פעם נוספת לראות אם יפתח נגד מכבי פ"ת או על קצה הספסל, וימתין שלא בסבלנות לחודש יוני לראות אם המועדון הצהוב מחדש לו את החוזה או שהדרכים ייפרדו שוב. מכבי תל אביב לא תפעל עכשיו בשום אופן להעברתו בחלון ההעברות בינואר למועדון אחר, מהלך שאם יקרה, יגיע מכיוון קבוצה אחרת או נציגיו של השחקן. 



מתקרב לקריית שלום. ניקוליץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי