הפועל תל אביב לא תתנגד למכור את אדי גוטליב

אדי גוטליב הפועל תל אביב הפועל חדרה
אדי גוטליב הפועל תל אביב הפועל חדרה | אודי ציטיאט

במועדון החליטו לא לשדרג את חוזהו של הבלם, שעשוי לעזוב בינואר אם תגיע הצעה מתאימה. שחקן בקבוצה העביר ביקורת: "הגיע הזמן שהחלוצים יבקיעו בצרורות, העונה תלויה בהם". לבקוביץ' ימשיך לקבל קרדיט

(גודל טקסט)

ראשי הפועל תל אביב איציק ושרון ניסנוב מעדיפים ליצור אווירה שקטה במתחם האימונים חודורוב לקראת המשחק במחזור הבא בחוץ נגד מכבי נתניה. הבעלים מעוניינים להוריד את נושא מעמדו של המאמן מסדר היום והבהירו כי הקבוצה נמצאת בתקופה של חוסר מזל שגורמת לאי שקט מובן. בקבוצה מאמינים כי הדרך של קובי רפואה והצוות המקצועי שלצידו נכונה, וכבר במשחק הקרוב יושג הניצחון השני של האדומים העונה, שלא ניצחו בליגה מאז המחזור השני בו גברו 0:1 על הפועל חיפה.

שחקנים בקבוצה מבהירים כי האימונים ברמה גבוהה והכיוון הוא בכל משחק להציב מערך התקפי כדי לנצח כל קבוצה ובכל משחק. "המצב בטבלה מוכר לכולנו", אמר שחקן בקבוצה. "מדובר בחוסר מזל ולחץ שאין לו הסבר. הגיע הזמן ששחקנים כמו דמארי, זיקרי ועאבד יתחילו להבקיע. כשהלחץ יפסק והכדור ייכנס לרשת הם ימשיכו לכבוש בצרורות. רפואה דרש אותם על פני שחקנים אחרים, העונה של הפועל תלויה בהם וכדאי שייתנו מעצמם למועדון ולאוהדים".

בהפועל תל אביב לא מתכוונים לשדרג את חוזהו של הבלם אדי גוטליב, ואם תגיע הצעה כספית מקובלת ממועדון אחר הוא יימכר, אפילו כבר בינואר. במועדון רואים בבלם הצעיר רז שלמה את העתיד של המועדון וייתכן שכבר נגד מכבי נתניה יקבל את חולצת ההרכב. בשלב זה חוזהו של החלוץ פייסל מוליץ' אינו משודרג והסרבי חזר לסוכנו דודו דהאן שהביא אותו לישראל. הקשר הברזילאי קאיו מתקשה לשוב לכושר וליכולת הטובה שגרמה למכבי חיפה לקנות אותו מגראסהופרס, ונכון לעכשיו אין כוונה לממש את האופציה עליו.

השוער רובי לבקוביץ, שמוכיח התקדמות בכל משחק, ימשיך לקבל קרדיט בהרכב. במועדון מציינים לחיוב את אריק ינקו, שלמרות שאיבד את המקום בין הקורות ולא פותח בהרכב כבר מספר שבועות, ממשיך להתאמן ברצינות ומשקיע.


גוטליב. יעזוב בינואר? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי