שחקן בהפועל חיפה: "הגיע הזמן שנקבל את המענקים מהגביע"

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

בקבוצה נשמעים קולות מאוכזבים שטרם הגיעו המענקים שהבטיח הבעלים יואב כץ, למרות שהסכום מאופ"א כבר התקבל. הקבוצה קיימה משחק אימון נגד נצרת עלית בו ניצחה 0:2 משערים של ורמוט ואז'ובל

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת הדרבי הגדול בשבוע הבא. במועדון מביעים חשיבות רבה לא רק לתוצאה, אלא גם ליכולת ולרצון להפגין איכויות מול אצטדיון מלא שצפוי בסמי עופר. בקרב הקהל כבר נמכרו כ-2500 כרטיסים ולא מן הנמנע שראשי הפועל חיפה יבקשו הקצאה של עוד 3000 כרטיסים לאור ההיענות של הקהל הביתי.

מבחינה מקצועית, רוב השחקנים הפצועים חזרו להתאמן כאשר גם נס זמיר ערך אימון חלקי. היום (שישי) סיימה הקבוצה שבוע אימונים עם משחק אימון נגד הפועל נצרת עילית באצטדיון אתוס בו ניצחה קבוצתו של שרון מימר 0:2 משערים של בן אז'ובל ושל גילי ורמוט שכבש בפנדל. השחקנים כבר מחכים לחזרתם של האימונים לבית נגלר, כאשר השבוע התאמנו השחקנים בקריית חיים בשל השזרוע במתחם הביתי בן השנה. "אין ספק שההכנות שלנו לא מושלמות, וזה עוד לפני דרבי, אבל זה לא יהווה תירוץ", אמרו במועדון.

בנושא אחר, שחקני הקבוצה ממתינים לקבלת המענק שהובטח על ידי הבעלים יואב כץ בשל הזכייה בגביע המדינה בעונה שעברה. כץ הבטיח אז כי המענק שהקבוצה תקבל מאופ"א בעקבות הזכייה יחולק שווה בשווה בין השחקנים, והמועדון כבר קיבל לפני כחודש ימים את המענק, אך זה טרם עבר לידי השחקנים. "הגיע הזמן שנקבל את המענקים מהעונה שעברה. העיכוב סתם גורם להרגשה רעה" אמר שחקן בקבוצה.

יואב כץ בגמר הגביע.
יואב כץ בגמר הגביע. "סתם גורם להרגשה רעה" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי