הנהלת בני סכנין לתורג'מן: "נביא רק מגן שמאלי בינואר"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | לירון מולדובן

למרות פציעתו הקשה של פיראס מוגרבי, שגמר את העונה, בקבוצה מהמגזר מקווים למצוא שחקן בעמדה בה חיפשו גם בקיץ. במועדון מרוצים מהמאמן החדש, צמד לאוסאמה חלאיילה ב1:4 על הפועל עכו במשחק אימון

(גודל טקסט)

בני סכנין המשיכה היום (שישי) בהכנותיה לקראת משחק הליגה בשבת הבאה נגד בני יהודה כאשר היום יהיה היום השלישי של ההכנות תחת המאמן החדש עמיר תורג'מן. במועדון מספרים כי תורג'מן הגיע ממוקד ובוחר לטפל בכל בעיה, ואינו מוותר כאשר גם עוצר פעמים רבות את האימון. אתמול ערכה הקבוצה אימון כפול והיום ערכה משחק אימון נגד הפועל עכו מהליגה הלאומית, משחק שנקבע עוד על ידי המאמן הקודם בני בן זקן. תורג'מן ועוזרו עודד קוטר שיתפו את כל שחקני הסגל במשחק פרט לפיראס מוגרבי, כאשר החלוץ הצעיר אוסאמה חלאיילה הרשים במיוחד עם צמד שערים. גם עטאא ג'אבר וישראל זגורי כבשו והמשחק נגמר בניצחון 1:4 לסכנין.

המאמן החדש הבהיר לשחקנים כי אינו מסכים להכנסתם של פלאפונים למתחם האימונים ואף תלה את נוהל ההתנהגות בחדר ההלבשה וביקש מכל השחקנים לצלם את הנהלים ולפעול לפיהם. "תורג'מן רוצה להראות שהגיע בוס חדש ובינתיים זה זורם. אין ספק שכולנו נימדד על פי התוצאות" אמר שחקן בקבוצה.

בינתיים, במועדון כבר פוזלים לעבר מועד ההעברות בחודש ינואר ובשיחות ראשוניות בין המאמן החדש להנהלה הובהר לתורג'מן כי אין כוונה לבצע שינויים משמעותיים פרט להבאתו של מגן שמאלי, עמדה לה חיפשו מועמד כבר בקיץ אך לא מצאו את המגן המתאים. בתחילה חשבו להביא שחקן בכיר במקומו של פיראס מוגרבי, שנפצע וגמר את העונה, אבל בהנהלת סכנין מאמינים כי שחקנים כמו ישראל זגורי או מוחמד כליבאת יכולים למלא את המקום של מוגרבי.

תורג'מן.
תורג'מן. "רוצה להראות שהגיע בוס חדש" (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי