ב"ש תצא למחנה אימון בקיבוץ נחשולים, ויטור קיבל אור ירוק

מיגל ויטור
מיגל ויטור | אודי ציטיאט

כמו לפני הפלייאוף בשנה שעברה, שהסתיים עם הנפה שלישית ברציפות, האלופה תגיע לצפון לטעון מצברים. הבלם הפורטוגלי ישוב בקרוב לכר הדשא, גם אורן ביטון אמור לחזור לפעילות מלאה

(גודל טקסט)
כמו לפני הפלייאוף בשנה שעברה, שהסתיים עם הנפה שלישית ברציפות של צלחת האליפות, תצא הפועל באר שבע למחנה אימונים מקוצר בקיבוץ נחשולים בחוף הכרמל.


בקבוצה מאמינים שמתקני האימון המשודרגים והאווירה הפסטורלית במקום יאפשרו לשחקנים לטעון מצברים לקראת חידוש משחקי הליגה. אגב, עבור המאמן ברק בכר מדובר בקל"ב, בשל העובדה שהקיבוץ שבו תשהה קבוצתו בימים שני-רביעי ממוקם בקרבת המושב צרופה שבו נולד וגדל.


בחמש השבתות הקרובות האדומים יארחו בטרנר (בתווך ייערכו שני משחקי חוץ באמצע השבוע), ויריבתם הקרובה היא הפועל חדרה שמאבדת גובה. ניסו אביטן ששיחק ואימן בבירת הנגב הורחק במחזור הקודם, ויצפה במשחק מהיציע. בגלל הרחקתו יאלץ ניסו לוותר על קבלת תשורה ממועדון נעוריו, והתוכנית תידחה להזדמנות אחרת.


עוד לפני הנסיעה צפונה תקיים מחר (ראשון) האלופה אימון בבירת הנגב, אליו אמורים להצטרף תשעת שחקני הנבחרות (ישראל, ניגריה, הונגריה, סלובקיה). אם לא יהיו הפתעות, ז'וליאן סטו יקבל אישור לנהל מו"מ עם כל קבוצה שבה יחפוץ.




ישוב בקרוב. אורן ביטון (אודי ציטיאט)


עם חזרתו של אורן ביטון לפעילות מלאה, יעמדו לרשות בכר שני מגנים שמאליים טבעיים. ביטון יחכה להזדמנות שלו על הספסל לאור יכולתו הטובה של מיחאי קורהוט בקבוצה ובמדי נבחרת הונגריה שאליה זומן מחדש. החל מהחודש הבא צפוי מאבק קשה על מקום ברוטציה בעמדת הבלמים. מיגל ויטור קיבל אור ירוק מהצוות הרפואי הפורטוגלי שניתח אותו לחזור ל"סבב הלחימה" על כר הדשא, מה שיחייב אותו לשמור על כושר ועל סבלנות. לפניו בהיררכיה נמצאים לואי טאהא, חתאם עבד אל חמיד ושיר צדק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי