לראשונה מאז חזר מהפציעה: מאור בוזגלו עשוי לפתוח נגד רעננה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | ערן לוף

הקשר מציג מקצוענות גבוהה באימוני בית"ר ירושלים ונראה שהוא כשיר לערוך בכורה בהרכב של קלינגר נגד רעננה. גם טיירה עשוי לשוב ל-11. בקבוצה רוצים לחזור עם שבע נקודות משלושת המשחקים הקרובים

(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים נהנו משלושה ימים של מנוחה והחל ממחר (שני), תחזור הקבוצה להתאמן ותפתח בהכנות לקראת השבוע הבא, שיכלול שלושה משחקי ליגה נגד הפועל רעננה, מכבי נתניה והפועל תל אביב.

בעקבות המצב הקשה בטבלת הליגה והעובדה שבית"ר ממוקמת במקום האחרון בטבלה, הדגישו במועדון את חשיבות שלושת המשחקים הקרובים ואף הציבו יעד של מינימום שבע נקודות, מתוך תשע אפשריות במשחקים הללו במטרה להתחיל ולשפר עמדות בליגה. יחד עם זאת, נכון לעכשיו, כל תשומת הלב מכוונת קודם כל למשחק החוץ נגד הפועל רעננה, ביום ראשון הבא באצטדיון רמת גן.

כזכור, בשבוע שעבר סערו הרוחות בקבוצה בעקבות יכולת נרפית שהציגו חלק מהשחקנים במשחק האימון נגד בית"ר תל אביב/רמלה, שנעל את מחנה האימון המקוצר שנערך בשפיים והאסיפה הקשה שערך המאמן ניר קלינגר, בה ננזפו מספר שחקנים.

קלינגר צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב הקבוצה לעומת משחקי הליגה האחרונים, כאשר המשמעותי שבהם הוא הכללתו של מאור בוזגלו בהרכב הפותח, לראשונה מאז הצטרף הקשר לבית"ר וחזר לשחק אחרי הפציעה הקשה שעבר. עד כה שותף בוזגלו רק כמחליף, אולם כבר הספיק לתרום שער ושלושה בישולים. בבית"ר ציינו את המקצוענות הגבוהה שמציג הקשר באימונים וכעת נראה שהוא כבר כשיר לשחק 70-80 דקות וצפוי כאמור לפתוח בהרכב. שחקן נוסף שיחזור ל-11 הפותחים הוא אפונסו טיירה, שהחלים משבר בכף ידו וכבר מתאמן כרגיל מזה שבועיים.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי