יובל נעים: "ברגע שננצח, הבעיה תהיה אצל הפועל ת"א ורעננה"

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

מאמן מ.ס. אשדוד הטרי דיבר בראיון ל-103FM: "בלי נקודות, אין מה להסתכל לצדדים. טום בן זקן? נעשה לו עוול, הוא משחק בהרכב בזכות". הרצון לאמן קבוצה גדולה: "גם בבית"ר לא יכולתי להביא שחקן ב-5,000 ש"ח"

(גודל טקסט)

מאמן מ.ס. אשדוד הטרי יובל נעים יקיים את משחק הבכורה שלו בשבת נגד עירוני קריית שמונה ובשבוע שלאחר מכן יפגוש תוך מספר ימים גם את מכבי תל אביב ומכבי פתח תקווה. נעים יאלץ להסתדר בשניים או שלושת המשחקים הקרובים ללא הקשר ההתקפי גדי קינדה, שסובל מכאבים בברך והיום לאחר בדיקה שאבו לו נוזלים ויהיה חייב מנוחה. גם הקשר האחורי תום מונד אינו כשיר עדיין וימשיך להיות חסר במשחקים הקרובים, אליהם ישוב יובל יעקובוביץ'.

בקבוצה אמורים לבצע מספר שינויים בסגל השחקנים בחלון ההעברות בחודש ינואר, אך נעים יוכל לבחור שמות רק בעוד יותר מחודש, כיוון שחלון ההעברות יפתח רק ב–08 בינואר. במועדון ינסו להביא שחקנים אשר ישוחררו ממכבי תל אביב, בית"ר ירושלים והפועל חיפה.

נעים דיבר הערב (ראשון) ברדיו 103FM והתייחס לטום בן זקן, בנו של הבעלים ג'קי בן זקן: "הוא משחק בהרכב בזכות. היו לו חמישה מאמנים והוא שיחק אצל כולם. טום שחקן מוביל במ.ס אשדוד והנושא הזה חסר טעם".

נעים.
נעים. "יש עוד חודש וחצי עד שיגיע ינואר" (דני מרון)

פיטוריו של קובי רפואה: "בחיים אפשר לדעת ואי אפשר לחכות לשום דבר. הג'וב באשדוד מתאים לי ורציתי מאוד לעבוד עם ג'קי בן זקן. האם אני מצטער שלא חיכיתי להפועל תל אביב? לא, ממש לא. טוב לי איפה שאני ורציתי להיות פה. שיהיה להפועל תל אביב בהצלחה. למה לא הגעתי בקיץ כבר לאשדוד? אשדוד קיבלה את ההחלטות שלה ועכשיו אני צריך לספק את הסחורה. יש לנו הרבה עבודה ואני מקווה שנצליח לעשות אותה".

חיזוק: "הרצון הוא להביא בלם אחורי וחלוץ מרכזי, אבל יש עוד חודש וחצי עד שיגיע ינואר. אנחנו נרצה שחקנים ישראליים ברגע שיש. מה שחשוב כרגע זה לעשות כמה שיותר נקודות בשבעה משחקים שנותרו. צפויים לנו משחקים קשים, קריית שמונה קבוצה טובה אבל נצטרך לקחת את הנקודות בבית".

הישארות בליגה: "אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולקחת נקודות מכל הקבוצות. זה לא יעזור אם נסתכל על אחרות. ברור שרעננה והפועל תל אביב יכולות להסתבך, אבל אנחנו מתעסקים בנו. אם לא ניקח נקודות, אין מה להסתכל לצדדים. ברגע שננצח, הבעיה תהיה אצלן ולא אצלנו".

טום בן זקן.
טום בן זקן. "לא שופטים אותו מקצועית" (מאור אלקסלסי)

חידוש החוזה: "בכל הקבוצות שלי, הגעתי לכמה חודשים ונשארתי כמה שנים ואני מקווה שכך יהיה באשדוד. בשביל שזה יקרה, צריך להצליח ואני מקווה שזה יקרה. הקבוצה הזו חשובה לג'קי והוא משקיע בה המון כסף. אני מקווה שלא אאכזב אותו".

הרצון לאמן קבוצה גדולה: "גם כשהגעתי לבית"ר ירושלים, בסיטואציה ההיא, לא הייתי יכול להביא שחקן ב-5,000 שקל. הגעתי לקבוצה גדולה, אבל לא היו לי תנאים של קבוצה גדולה. אבל אני לא בוכה. קשה בחיים לשנות סטיגמה. עדיף שאנשים אחרים ידברו עליי מאשר שאני אדבר".

שלד השחקנים באשדוד: "יש שחקנים טובים וצעירים. יש לי שני שוערים מצוינים. טום בן זקן שחקן מצוין ועושים לו עוול. גם לי היה בן שחקן ותאמין לי התנכלו לו. לא שופטים את טום מקצועית, אני אומר לכם שהוא שחקן טוב מאוד. זה משהו שיהודים אוהבים לעשות. יש לנו שחקנים כמו דן ביטון ועוד לא מעט שהם טובים מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי