תורג'מן: "סכנין שווה פלייאוף עליון. אפשר לעשות דברים יפים"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

המאמן החדש של הקבוצה מהמגזר דיבר בתוכנית הספורט של 103FM: "הייתה הבטחה מצד ההנהלה שאם הדברים לא יסתדרו נעשה שינוי בצוות". וגם הסגל, המטרות, המו"מ עם הפועל חיפה, פרטי החוזה והנסיעות לצפון

(גודל טקסט)

לפני כשבוע עמיר תורג'מן מונה למאמן בני סכנין על חשבונו של בני בן זקן שפוטר והערב (ראשון) הוא דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לסאגת עוזר האמן, המשא ומתן עם הפועל חיפה והמטרות של הקבוצה מהמגזר.

סאגת עוזר המאמן: "לא הבאתי את עוזר המאמן שלי אבל הייתה הבטחה מצד ההנהלה שאם הדברים לא יסתדרו נעשה שינוי. כרגע אני בוחן את הדברים ופתוח לבחון מה יקרה. לא פסלו שאביא עוזר, אבל הציעו שנתקדם קודם כל עם קוטר. אחר כך נראה מה קורה".

הסגל שעומד לרשותו: "יש כאן קבוצה עם פוטנציאל מאוד גדול, שחקנים מוכשרים עם הרבה יכולות בחלק הקדמי. חבל שפיראס נפצע, אבל יש עוד שחקנים שנשתמש בכולם. אבל זה לא מספיק שיגידו שיש פוטנציאל טוב ולא מממשים אותו, זה אפילו גרוע לקבוצה".


גמר את העונה. פיראס מוגרבי (מאור אלקסלסי)

מעמד המאמן: "כל מאמן בכל קבוצה הוא מאמן זמני, החוכמה היא לעשות את המקסימום שאפשר בזמן שניתן לך. אני מאמין שיראו קבוצה שרצה ועושה את הדברים נכון, ואני מאמין שגם התוצאות יבואו".

המטרות: "בני סכנין שווה פלייאוף עליון, צריך לראות איך דברים יסתדרו גם מבחינת הפציעה של פיראס, אבל יש לנו את היכולת. איך שזה נראה כרגע ועם חומר השחקנים שלנו, אפשר לעשות דברים יפים בקבוצה".

המשא ומתן עם הפועל חיפה, שמינתה בסופו של דבר את שרון מימר: "יש לי מקום חם בלב להפועל חיפה, אבל לפעמים צריך ללכת לפי האינטואיציה ובמקרה הזה זה לא הסתדר. הולכים לפי מה הדבר הנכון כרגע לעשות".

פרטי החוזה שלו בסכנין: "בחוזה שלי כתוב שאם נגיע לפלייאוף העליון אני אמשיך עוד שנה. אבל אני יודע שגם אם נגיע לשם ואיכשהו נראה שדברים לא מסתדרים, לא הכל סגור ותהיה אופציה שניפרד. הכל פתוח, נראה כל מצב בזמנו".

הנסיעות הארוכות לצפון: "אני כרגע על כנפי ההתלהבות והמוטיבציה, אז אין לי בעיה לעשות את הדרך מפתח תקווה לסכנין כל יום. הדרך נראית יותר מהירה עכשיו".


לא חושש מהנסיעות הארוכות לצפון. עמיר תורג'מן (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי