שחקנים במכבי פ"ת: "לתת פייט למכבי ת"א – גם אם נפסיד"

פאדי זידאן
פאדי זידאן | דני מרון

החלוץ פאדי זידאן סובל מקרע ברצועה וייעדר לפחות כחודש. גם השוער גיגי בספק גדול למשחק נגד מכבי ת"א, שיפור במצבו של לידור כהן

(גודל טקסט)

במכבי פ"ת חידשו אתמול  (ראשון) את ההכנות לקראת המשחק החשוב נגד מכבי ת"א ביום שבת באיצטדיון המושבה, כשבקבוצה מאוד רוצים לצאת מהמשחק עם תוצאה טובה, למרות פערי הרמות. "חשוב שתהיה לנו דרך במשחק הזה", אמרו שחקנים במועדון, "ברור שמכבי פייבוריטית, אבל צריך לדעת להיות במשחק וגם אם נפסיד צריך לתת פייט, כי כל תוצאה שלא נעשה תיגרר איתנו למשחקים נגד הפועל ת"א ומ.ס אשדוד בהמשך השבוע. אסור לנו לקבל גול מהיר". 

משחק האימון נגד הפועל ר"ג, שהיה צריך להתקיים ביום שישי, בוטל בגלל הגשם. נכון לרגע זה, גם ניסיון לתאם משחק אימון מול קבוצת הנוער נכשל בשל סירובו של המאמן אלישע לוי, שטען שהקבוצה הייתה צריכה לקיים משחק שכזה בשבוע שעבר ולא בשבוע המשחק.

פאדי זידאן, חלוץ הקבוצה, נפצע במהלך השבוע שעבר בברכו וסובל מקרע ברצועה הצידית. זמן ההחלמה צפוי להיות בין חודש לחודש וחצי וזידאן כמובן לא יהיה בסגל למשחק.

לידור כהן קיבל בפגרה כמה זריקות לאחר שבדיקות ה-MRI שעבר לא העלו ממצאים בנוגע לפציעה בבטנו התחתונה. כהן מרגיש כעת טוב יותר. לעומת זאת, בדיקת ה-MRI שעבר השוער צחי גיגי בגבו חשפה קרע קטן באחת החוליות. השוער ערך אימון אחד בלבד בשבוע האחרון ויישלח להתייעצות עם רופא נוסף, כאשר שיתופו במשחק נגד מכבי ת"א בשבת מוטל בספק גדול.

חביב חביבו לא התאמן אתמול עם הקבוצה בעקבות מחלה. גם תאי בריבו ומוחמד סרסור, ששיחקו במשחק האימון עם הנבחרת הצעירה מול מכבי ת"א, לא התאמנו עם הקבוצה. בריבו שותף במשחק הנבחרת הצעירה במשך 65 דקות ואילו סרסור שיחק בחצי השעה האחרונה.



יחגגו? אוהדי מכבי פתח תקוה (צילום: דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי