מכבי חיפה תודיע על הארכת חוזהו של עאיד חבשי

עאיד חבשי
עאיד חבשי | ערן לוף

חוזהו הקיים של הבלם מסתיים בתום העונה, אבל לירוקים אופציה לשנתיים נוספות ופגישה מול נציגיו כבר נקבעה לחודש ינואר. גוטמן העניק לשחקנים יום מנוחה לקראת השבוע האינטנסיבי שבפתח

(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה יזכו היום (שלישי) ליום מנוחה ומחר יגבירו את הקצב לקראת המשחק בשבת מול הפועל חיפה (21:00). כמו שאר קבוצות הליגה, גם בכרמל מבינים כי עומד בפניהם שבוע אינטנסיבי בו הם ייערכו שלושה משחקים ולכן הצוות המקצועי החליט לתת מנוחה אחרונה.

אלי גוטמן ערך אתמול שיחה ארוכה עם השחקנים ודיבר לא מעט על החלק המנטלי ובעיקר התייחס לירידה החדה ביכולת בין המחצית הראשונה למחצית השנייה בניצחון על הפועל חדרה (1:2) לפני הפגרה. המאמן טרם תרגל הרכב לקראת המשחק בשבת ונראה כי יתחיל לתרגל זאת מחר, כשהוא מתלבט עדיין בין שיטת ארבעה שחקני הגנה כמו במשחק מול חדרה או שיטת שלושת הבלמים. בכל מקרה, מי שעשוי להמשיך בהרכב הוא הבלם עאיד חבשי שנמצא במגמת שיפור מתמדת ואף זכה לשוב לסגל נבחרת ישראל מול גואטמלה וסקוטלנד.

חבשי אמור לסיים בתום העונה הקרובה את חוזהו, אבל ראשי מכבי חיפה כבר שוחחו עם נציגיו וקבעו להיפגש במהלך חודש ינואר כשעל פי החוזה הקיים של חבשי, לחיפה ישנה אופציה להאריך את החוזה בשנתיים נוספות ועל כך הירוקים יודיעו כבר בחודש הבא. "חבשי הוא ללא ספק אחד משחקני הבית האיכותיים שלנו ונרצה אותו כאן שנים רבות", אמרו במועדון.


חבשי במדי הנבחרת. בקרוב יאריך רשמית את חוזהו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי