הפועל חיפה תציע לנס זמיר הארכת חוזה בחודש הבא

נס זמיר עם רומאריו פירס
נס זמיר עם רומאריו פירס | דני מרון

הקשר שהגיע בקיץ מהלאומית חתם על חוזה לעונה, אבל לאור העובדה שהפך לשחקן הרכב משמעותי הוא יזכה להצעה משודרגת. מימר ערך אסיפת וידאו בעקבות הטעויות בהפסד האחרון, שחקנים שמעו הרצאה על סימום בספורט

(גודל טקסט)

דריכות שיא בהפועל חיפה לקראת הדרבי הגדול בשבת ׁ(21:00) מול מכבי חיפה. במועדון מקווים לחזור מהפגרה עם ניצחון ומעבר לכך גם להציג יכולת טובה אחרי ההפסד לבני יהודה לפני שלושה שבועות. בתחילת השבוע אף ערך המאמן שרון מימר אסיפת וידאו בה דיבר על הטעויות של הקבוצה באותו משחק.

"אנחנו מודעים לכך שעשינו שגיאות בחלק ההגנתי ולא היינו מספיק טובים התקפית ולכן אנחנו עובדים קשה בפגרה", אמרו בחיפה. אגב, המאמן שרון מימר החליט כי השחקנים לא יזכו למנוחה השבוע ויתאמנו בכל יום עד למשחק ביום שלישי הבא מול הפועל באר שבע. מימר צפוי ליהנות מסגל כמעט מלא, פרט לבלם ניסו קפילוטו והקשר אלמוג בוזגלו ונראה כי לא צפויים שינויים משמעותיים מהמשחק האחרון.

במועדון כבר חושבים גם על חיזוק בחודש ינואר הקרוב וגם על הרצון להאריך חוזים לחלק מהשחקנים וביניהם הקשר נס זמיר, שהגיע הקיץ מהליגה הלאומית וחתם על חוזה לעונה אחת, אבל הפך במשחקים האחרונים לשחקן הרכב בקבוצה ולכן בכרמל צפויים להציע לשחקן להאריך את החוזה כבר במהלך החודש הבא.


נס זמיר. יזכה בקרוב להצעה להאריך את חוזהו (מאור אלקסלסי)

בנושא אחר, לפני האימון שמעו השחקנים הרצאה על סימום בספורט מפי הד"ר אבי סימון. ד"ר ויסמן המלווה את הקבוצה שנים רבות ומשמש כסגן מנהל המרכז הרפואי רמב"ם, העביר מצגת מרתקת בה סקר מספר נושאים: קבוצות הסמים האסורים לשימוש על ידי ספורטאים, נהלי בדיקות סמים, היסטוריה של סימום בספורט, זכויות וחובות שחקנים והשיב על שאלות השחקנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי