ברקת פועלת להבאת אמו של אוגו לטיפול רפואי בישראל

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

הקשר הניגרי זוכה לרוח גבית מאוהדי הפועל באר שבע שתומכים ברוב גורף בהשארתו גם בחוזה גבוה יותר, הבעלים מנסה לסייע. וגם: בנגב לא יעשו הנחות לאריאל הרוש בבירור המשמעתי

(גודל טקסט)

הקמפיין של אוהדי הפועל באר שבע להשארתו של ג'ון אוגו "בכל מחיר" צובר תאוצה. 2,600 אוהדים השתתפו בסקר שיזם והוביל ארגון וסרמיליה, ומתוכם 87 אחוזים תמכו בהחתמת הניגרי על חוזה חדש, בידיעה שהעלויות יהיו גבוהות באופן משמעותי לעומת העונות הקודמות ועלולות להכביד על קופת המועדון. כידוע, חוזהו של אוגו יסתיים בקיץ הקרוב, ומשמעות הדבר היא שהוא רשאי לנהל החל מחודש ינואר הקרוב מו"מ עם קבוצות אחרות.

הרוח הגבית של הקהל בטרנר בהחלט מעודדת את אוגו, שמתמודד כבר תקופה ארוכה עם בעיה משפחתית. אמו של השחקן סובלת מבעיה רפואית ונשיאת המועדון, אלונה ברקת, פועלת להבאתה לטיפול בישראל. אוגו לא יוכל לשחק בשבת במשחק הליגה מול חדרה בגלל צבירת צהובים ואת מקומו צפוי למלא מרואן קבהא.

הקבוצה תסיים היום (רביעי) את מחנה האימונים המקוצר בקיבוץ נחשולים, שהיה במתכונת של גיבושון. בקבוצה איתרו סימנים של התרופפות במשמעת, והמאמן ברק בכר סימן מחדש את גבולות הגזרה. בסביבתו של השוער אריאל הרוש מקווים שזימונו לבירור משמעתי בעקבות השימוש באדוויל צינון לא יסתיים בהטלת קנס גבוה מדי. "כולם יודעים אריאל הוא השוער הכי טוב בארץ, ואין לו תחליף", אמרו בסביבתו. מצד שני, בטרנר לא מטאטאים בעיות מתחת לשטיח. נושא השימוש בחומרים אסורים הוא רגיש, ואין כוונה לתת הנחות לאף אחד.

הרוש הוא השוער הראשון של באר שבע, ונמצא באחת מנקודות השיא בקריירה שלו. מקורביו מעריכים כי חלומו לצאת שוב לחו"ל התעורר מחדש במהלך המסע לסקוטלנד, ואין לו קשר להתעוררותה של פרשת האדוויל. לספורט1 נודע כי סוכני שחקנים מהאי הבריטי צפו במשחק שהתקיים בגלאזגו במסגרת ליגת האומות, ולחלק משחקני הנבחרת, ביניהם שלושה נציגים מבאר שבע, ניתנה הזדמנות יוצאת דופן לעורר את סקרנותם.


הרוש מול סקוטלנד. לא פוסל מעבר נוסף אל מעבר לים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי