אימון בכורה לריברי בחדרה: "אוכיח שאני שחקן ראוי"

סטיבן ריברי
סטיבן ריברי | ספורט1

הקשר בן ה-23, אחיו של כוכב באיירן מינכן ("הוא יודע שאני כאן"), התאמן לראשונה וינסה להרשים את אביטן: "דיברו עליי רע בקפריסין ונותרתי בלי קבוצה". המאמן המורחק לא יזכה לטקס אותו רצתה לערוך הפועל ב"ש

(גודל טקסט)

הפועל חדרה חזרה הבוקר (רביעי) לאימונים והמשיכה בהכנות לקראת המשחק בשבת מול הפועל באר שבע (החל מ-18:10 בשידור ישיר בספורטHD4). במועדון רוצים לחזור מהפגרה ולנסות להשיג נקודות גם במגרש החוץ הקשה בליגה, ובשל כך הקבוצה תצא בשבת בבוקר לבית מלון בדרום ושם תשהה עד למשחק.

מי שערך הבוקר את אימון הבכורה שלו בחדרה הוא הקשר הנבחן סטיבן ריברי בן ה-23, אחיו של קשר באיירן מינכן פרנק, שנחת השבוע בישראל ונציגיו יצרו קשר עם אביטן והציעו את השחקן. אם יצליח להרשים, תיבחן האפשרות להחתימו כשבחדרה ציינו כי ריברי יוחתם רק אם אחד הזרים הקיימים יעזוב.

"אני מרגיש טוב כאן. באתי לפני יומיים ואני מנסה להתרשם מהמקום", סיפר ריברי שנשאל על כך שנותר ללא קבוצה, "הייתי באז'קסיו ונבחנתי במקומות אחרים. דיברו עליי רע באפולון בקפריסין ולצערי אני עדיין ללא קבוצה. לא הייתי בכושר כי לא שיחקתי. אני מאמין שאחזור לכושר במהרה ואוכיח שאני שחקן ראוי".


סטיבן ריברי באימון חדרה הבוקר (מיכאל וייסרמן)

סטיבן נשאל גם על אחיו פרנק, כוכב באיירן מינכן ועל ימיו במועדון הבווארי: "הוא שחקן מצוין שעושה קריירה משלו, ראינו אותו אתמול. הוא יודע על המעבר שלי לכאן ובטח שמח שאני חוזר לשחק ורוצה בהצלחתי. פרנק יותר טוב ממני, ללא שום ספק. באיירן זה מועדון גדול, התאמנתי שם ברמה גבוהה ולפעמים עם הקבוצה הבוגרת, אבל זה לא הסתדר והיום אני ממשיך קדימה".

בימים שעד המשחק יחליט המאמן ניסו אביטן לגבי השיטה בה יפתח, כשאחת האופציות היא לפתוח עם הגנה מעובה בשלושה בלמים. במקרה זה נראה כי פרט לדויד מתיאוס ויונתן לוי שפתחו מול מכבי חיפה, עשוי גם ויסאם רבאח לפתוח לראשונה מזה שלושה חודשים כאשר המשחק האחרון שלו היה בניצחון על בית"ר ירושלים. אם אביטן יחליט לפתוח עם שני בלמים, אז הוא יפתח עם חוליית קישור מעובה. אגב, המאמן יצפה במשחק מהיציע לאחר הרחקתו מול מכבי חיפה ולא יזכה לטקס מיוחד אותו רצו לערוך הדרומיים ונאסר על ידי ההתאחדות לכדורגל בגלל הרחקתו של המאמן החדרתי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי