"ערן לוי שיחק 60 דקות בכל משחק ובכושרו כיום גם זה קצת יותר מדי"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

ניר קלינגר לקראת רעננה ביום ראשון (20:15, ישיר בספורט1): "סנטה קלאוס לא מחלק מתנות ליהודים בינואר; " "יש בעיה של איזון עומס בבית"ר ירושלים, יכול להבין את גיא לוזון"

(גודל טקסט)

אחרי פגרה ארוכה של שלושה שבועות, בית"ר ירושלים וניר קלינגר יחזרו היישר למפגש התחתית מול הפועל רעננה (יום ראשון, 20:15, שידור ישיר בספורט1). לשם כך, הקבוצה מהבירה עורכת בשעה זו ממש מסיבת עיתונאים בה יתייחס המאמן למשחק הקרוב, מצבה הרעוע של הקבוצה שנועלת את הטבלה בליגה ומצבת השחקנים בקבוצה.

כזכור, קלינגר מונה למאמן הקבוצה לפני חודש בדיוק במקומו של גיא לוזון, אחרי סאגה לא נעימה מול יואב כץ, הבעלים של קבוצתו הקודמת של המאמן הפועל חיפה. בשני משחקיו על הקווים, הצליח קלינגר לנצח את מכבי חיפה בסמי עופר במשחק הבכורה שלו בקבוצה, אך הפסיד 3:2 להפועל באר שבע במשחק דרמטי בדקות הסיום.

קלינגר פתח את דבריו בהתייחסות לפגרה: "הייתה תקופה אינטנסיבית מאוד, זה היה סוג של הזדמנות בשבילי להכיר את הקבוצה, היו צמד משחקים אחרי כמה ימים בקבוצה והם היו משחקים קשים מאוד שצלחנו אותם בצורה סבירה. ואז הגיעה הפגרה שנתנה לי הזדמנות להבין יותר את הדברים וכמובן לעבוד קשה. השחקנים עבדו מאוד קשה".

"התקשורת עושה את העבודה שלה וזו בחירה של שחקנים להדליף. אני מאמין שהם בסופו של דבר לא יעשו את זה, אבל מצד שני אם אני רוצה להעביר מסר אני אעשה את זה בלי קשר להשלכות. הייתה הכנה פרודוקטיבית היו שני משחקים טובים ואני מקווה שהתקופה הזאת שיפרה אותנו, אבל אני חושב שייקח זמן עד שנראה את הקבוצה שאני רוצה לראות. יש שחקנים טובים, אבל צריך לבדוק והכל".

"אני לא אוהב להבטיח הבטחות, אבל אני מרגיש בכל הנוגע לשיטת משחק ומהלכים טקטים השגנו את זה אבל זה לא מבטיח שום דבר. השורה התחתונה שיש לנו משחק קשה מול רעננה ונצטרך לנצח".

גיבשת החלטות מסוימות לגבי השחקנים? "כולם מדברים על ינואר, כאילו יגיע סנטה קלאוס, אבל אצלנו היהודים הוא לא מחלק מתנות בינואר. צריך לעשות שפצורים, אבל הקבוצה קיימת ונצטרך לעבוד איתה. אני די מגובש לגבי הסגל וייקח זמן על שזה יחלחל בהמשך".


"שיחק הרבה יחסית לכושר שלו" ערן לוי (דני מרון)

לגבי סוגיית ערן לוי: "זה קצת מוזר לי שאני מתייחס לשחקנים שמשחקים, ערן שיחק אצלי הרבה יחסית לכושר שהוא נמצא בו אבל כמו שאמרתי לשחקנים אני אומר את זה לכל שחקן, יש בחירת שחקנים על פי היריבה וסוג הקבוצה וכל השחקנים שנמצאים בסגל צריכים להבין את זה בצורה ברורה וכולם צריכים להיות שופתים למצב גם אם השחקנים בהרכב, בספסל או ביציע. אני משתמש בסגל כראות עייני המקצועיות וזה יימשך כך, ואם ערן לוי מדבר זה כבר בעיה שלו והכל עוד פתוח אבל לא כל שחקן שלא ישחק זה לא אומר שהוא ישוחרר".

על משחק ההגנה: "עשינו עבודה משחקי אימון ונתנו דגש למשחק ההגנה, אני יודע שזה לא תואם את הציפיות של בית"ר ירושלים אבל זו המציאות, ספגנו 23 גולים ב-10 משחקים וזה מצב רע, המטרה שלנו הוא לשנות את המצב שבו אנחנו נמצאים אבל לא תמיד יש מצב שאנחנו יכולים להסתכל במראה וכאנחנו עושים את זה אנחנו מודאגים, אני לא אוהב להתייחס רק על שחקני ההגנה אלא על כל השחקנים, היה שיפור בשני המשחקים האחרונים.


"המצב בהגנה רע". האם טל בן חיים ודודו גורש ישלמו את המחיר (דני מרון)

על היריבה: כל משחק הוא מאסט, היה לי ניצחון להפסד ואנחנו לא רוצים להישאר ב-50% הצלחה אבל נכון לעכשיו כל משחק הוא לגופו".


מה הייתה הבעיה הכי גדולה של בית"ר:
"זה שאלה שקצת קשה לי לענות עליה, כי זה לא פייר ואני לא יודע מה כאן לפניי. אני מבין שהקבוצה נבנתה תוך כדי תנועה, יש בעיה של איזון ועומס בעמדות מסוימות ואני יכול להבין את גיא לוזון. הדבר יצר תחלופה גבוהה מידי של שחקנים ובעיה שכל שחקנים לא היו בכושר משחק. אני לא יודע מה הסיבות וקיבלתי נתון מסוים. הרמנו את רמת האימונים עם חשש לפציעות קלות ולשמחתי עברנו את זה בשלום חוץ מפציעות של סירושטיין ואינברום כולם בסדר".

דוד קלטינס הוסיף במסיבת העיתונאים: "אנחנו השחקנים יודעים שהניצחונות ישנו את דעתם של התקשורת. אני אוהב את עמדת המגן המיני ואני מקווה להשתפר בכל משחק. אנחנו יודעים שאנחנו לא הקבוצה הכי גרועה בליגה, נסתכל ממשחק למשחק ונסתכל קדימה. אנחנו לא חוששים בכלל, אנחנו מאמינים בעצמנו אבל אנחנו צריכים לדבר על המגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי