גוטמן מתלבט בין ריינן לדוס סנטוס, צפי לאיצטדיון מלא

איתי מרדכי עם אלי גוטמן
איתי מרדכי עם אלי גוטמן | ערן לוף

המאמן מתכוון לעלות בדרבי עם מערך דומה לזה שפתח ב-1:2 על חדרה ויבחר בין אחד מהבלמים. 24,000 הבטיחו את מקומם וסמי עופר צפוי להיות מלא עד אפס מקום. פערים כספיים קטנים בין הקבוצה לאלכסה ווקאנוביץ' הסרבי

(גודל טקסט)

מכבי חיפה בדרך לרכש ראשון בעידן אלי גוטמן. כפי שפורסם אתמול (רביעי), הירוקים אישרו כי החלוץ הסרבי אלכסה ווקאנוביץ נמצא בראש רשימת המועמדים למועדון הירוק וכי החל משא ומתן ראשוני מול קבוצתו של השחקן. ווקאנוביץ בן ה-26 משחק בקבוצת נפרדאק מהליגה הסרבית והוא מלך שערי הליגה עם 11 כיבושים.

לאחרונה העבירו ראשי מערכת הסקאוטינג של הירוקים מספר שמות לגוטמן שהחליט לצרף את החלוץ הסרבי. במועדון פנו לחלוץ עצמו שדורש חוזה של 300 אלף יורו לעונה וחוזה לעונה וחצי, בנוסף לקבוצתו שדורשת כ-250 אלף יורו דמי העברה, כאשר בחיפה מעוניינים שעלות העסקה הכוללת תהיה כחצי מיליון יורו סך הכל ולכן טרם הושג הסכם בין הצדדים. אם הצדדים יגיעו להסכם, החלוץ הסרבי יגיע לישראל כבר בחודש הבא. מי שצפוי לשלם את מקומו אם וכאשר יגיע הוא מיכיל קראמר. האחרון אומנם זכה למספר שיחות מוטיבציה מצדו של גוטמן אבל בכל מקרה נראה שלא יהיה מנוס מלשחררו כבר במועד ההעברות הקרוב.

בינתיים, שחקני הקבוצה והצוות המקצועי ממשיכים בהכנות לקראת הדרבי הגדול בשבת. גוטמן תרגל אתמול לראשונה הרכב שנראה כי יהיה דומה לזה שפתח בניצחון על הפועל חדרה במחזור שעבר לפני הפגרה. ההתלבטות היחידה של המאמן היא בין הבלם ההולנדי אטיין ריינן לבין הבלם אליסון דוס סנטוס. רמי גרשון נפצע במהלך האימון כאשר הרגיש מתיחה בשריר האחורי. הבלם ינסה להתאמן שוב מחר וייבדק במידת הצורך. בקרב הקהל, נראה כי אצטדיון סמי עופר יהיה מלא כאשר כעת נותרו רק 3000 כרטיסים נוספים לאוהדי מכבי ויותר מ-24000 ירוקים כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי