יואב כץ: "הסטטיסטיקה לטובתנו, נעבור את מכבי חיפה בצורה טובה"

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

בעלי הפועל חיפה דיבר בתוכנית הספורט של 103FM לקראת הדרבי: "הם פייבוריטים, אבל כך היה גם בשנתיים האחרונות". על שטקוס: "חבר אמר לי שכל דבר למכירה חוץ מאשתי"

(גודל טקסט)

כשהפרש שערים בלבד מבדיל בינה לבין הקו האדום, הפועל חיפה תתארח ביום שבת (21:00) בסמי עופר אצל מכבי חיפה בדרבי הראשון של העונה במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל. יואב כץ, בעלי המועדון, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס למפגש היוקרתי.

הבעלים פתח את דבריו: "מכבי חיפה פייבוריטים כי הם באים אחרי ניצחון ואנחנו אחרי הפסד, אבל ככה היה בשנתיים האחרונות ובכל זאת הסטטיסטיקה לטובתנו. בארבעה מפגשים איתם בליגה התוצאה הייתה תיקו ושלושה ניצחונות שלנו. אני מקווה שהסטטיסטיקה הזו תחזור. חותם על תיקו? ניצחון יעשה לי יותר טוב".

כץ מתח ביקורת על הנהלת הקבוצה שהעניקה לשחקנים חמישה ימי חופש. "אנחנו לא במצב הכי טוב בעולם ואתה לא נותן סוכריה לתלמיד שנכשל בבחינה. נעשו שגיאות אבל היו גם דברים טובים. האימונים בקצב יותר טוב מאי פעם", אמר.

הוא סירב לענות אם התייעצו איתו לפני שנתנו לשחקנים חופשה וביקש לעבור לשאלה הבאה. כשנשאל אם שטקוס יימכר לקבוצה אחרת אמר בביטחון כי גם אם יציעו לו הצעה טובה השחקן יישאר בהפועל חיפה בעוד עונה וחצי ובאותה נשימה אמר כי "חבר שלי אמר שכל דבר למכירה חוץ מאשתי". לסיום אמר כי הוא משוכנע שהפועל חיפה תעבור את הדרבי בשלום, ואפילו "בצורה מאוד טובה".


יימכר? שטקוס (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי