טאפוקו: "זה יהיה מדהים אם ננצח את הפועל באר שבע"

טאפוקו
טאפוקו | דני מרון

הפועל חדרה שהפסידה את שני משחקיה האחרונים תנסה להפתיע את האלופה בטרנר (שבת, 18:30, ישיר בספורט4). ניסו אביטן מתלבט בין הגנה מעובה לקישור מעובה

(גודל טקסט)

"עשינו לא מעט ניסים העונה אז ננסה לעשות נס נוסף לפני חג החנוכה" כך מגדירים אנשי הפועל חדרה את הנסיעה לקראת המפגש מחר באצטדיון טרנר נגד הפועל באר שבע (שבת, 18:30, שידור ישיר בספורט4). בקבוצה מהשרון יודעים כי לקבוצה אין הרבה סיכוי מול האלופה ובכל זאת המאמן ניסו אביטן עודד את השחקניו והבהיר בפניהם כי אם יעשו המקסימום אז חדרה תוכל לחזור עם הנקודות. הקבוצה תצא בשבת בבוקר לבית המלון בדרום שם תשהה עד למשחק.

מבחינה מקצועית אביטן טרם החליט לגבי המערך או ההרכב עמו יפתח כאשר ההתלבטות בין שיטת שלושת הבלמים ואז לא מן הנמנע כי ויסאם רבאח יחזור להרכב לאחר שלושה חודשים אם בכל זאת יחליט אביטן לפתוח עם ארבעה שחקני הגנה אז חסן אבו זייד עשוי לפתוח במרכז השדה לצדם של מוחמד אבו פאני וקווין טאפוקו. מי שהפתיע וחזר לכשירות מלאה הוא הבלם ירין פרץ שערך אימון מלא וגם כן עשוי למצוא את עצמו בהרכב הראשון. גם סלים עמאש נמצא בתמונת ההרכב על חשבונו של דובב גבאי.


עשוי לחזור להרכב הפועל חדרה. ויסאם רבאח (תומר קרן)

הקשר קווין טאפוקו אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים לבאר שבע לאחר שני הפסדים ונרצה לחזור לקחת נקודות. אם נפסיד זה יהיה מובן מאליו, אם ננצח יגידו שזה מדהים, אנחנו צריכים להגיע לשם, לשחק את המשחק שלנו ולנסות לקחת נקודות".

על הנסיגה ביכולת של חדרה: "זה נורמלי, התחלנו מצוין את העונה ולקחנו המון נקודות ועכשיו אנחנו מעט עייפים, ובנוסף היריבות למדו אותנו. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, להשתפר ואני בטוח שנחזור לנצח".

הרכב משוער: אוסטין אגידה, דיאא לבאבידי, דויד מתיאוס, יונתן לוי, יהב גורפינקל, מוחמד אבו פאני, קווין טאפוקו, חסן אבו זייד (ירין פרץ), סלים עמאש, פרדי פלומיין, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי