עידן ורד יעבור מבחן כשירות בשבת‎ לקראת הפועל רעננה

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

קשרה של בית"ר ירושלים שסובל מפציעה עדיין לא ערך אימונים מלאים והוא עלול להיעדר מהמשחק באצטדיון ר"ג (ראשון, 20:15, ישיר בספורט1). סירושטיין ואינברום לא יכללו בוודאות בסגל, בוזגלו יערוך בכורה בהרכב

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים המשיכה הבוקר (שישי), בהכנות לקראת משחק החוץ, נגד הפועל רעננה, ביום ראשון (20:15, ישיר בספורט1), באצטדיון רמת גן.

מי שעדין נמצא בספק למשחק, הוא הקשר עידן ורד, שסובל מפציעה טורדנית במפשעה, דבר שהקשה עליו לערוך השבוע אימונים מלאים עם הקבוצה. ורד צפוי לעבור מבחן כשירות באימון של יום שבת ואז תתקבל החלטה אם הוא כשיר לשחק. במידה שורד לא יוכל ליטול חלק באימון, עשוי אנתוני וארן לקבל את חולצת ההרכב, בחלק ההתקפי, כפי שכבר תורגל השבוע באחד האימונים. מי שבוודאות יחסרו הם מיקי סירושטיין שסובל מקרע קטן בשריר הרגל וגם אור אינברום שסוחב פציעה בברך.

אפונסו טיירה יפתח בקישור, לצידם של דן איינבינדר ואופיר קריאף, כאשר מאור בוזגלו יערוך הופעת בכורה בהרכב הפותח, לראשונה מאז הצטרף לקבוצה. בבית"ר מייחסים חשיבות רבה מאוד לשבוע הקרוב, שיכלול שלושה מחזורי ליגה, כאשר הציפייה היא לצבור לפחות שבע נקודות מתשע אפשריות. גורם במועדון אמר: "נגמרו כל התירוצים וההסברים. שמטנו כבר מספיק נקודות ולא ראוי שקבוצה כמו בית"ר ירושלים, תהיה בחלק התחתון של הטבלה".


יערוך בכורה בהרכב בבית"ר ירושלים. מאור בוזגלו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי