יובל נעים: "אני מקווה שיאפשרו ליצחק אספה לצאת לאימונים"

יצחק אספה
יצחק אספה | אבשלום שושני

מאמן מ.ס. אשדוד, התייחס למגן שהיה מעורב בתאונת הפגע וברח: "זה סיפור מאוד עצוב, גם למשפחת הילד שנפגע". רייכרט עשוי לפתוח נגד קריית שמונה. לוי גרסיה ויואל אבוחצירא הפצועים ייעדרו מהסגל של חיים סילבס

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תארח מחר באצטדיון הי"א את עירוני קריית שמונה (שבת, 18:15) במשחק הבכורה של המאמן יובל נעים שהגיע במקומו של בלגויה מילבסקי שפוטר אחרי ההפסד 4:3 לבני סכנין.

המאמן החדש יאלץ כבר מחר להתמודד עם סדרת פציעות ארוכה הכוללת את גדי קינדה, תום מונד, קרלו ברושיץ', חן עזריאל ובנצי מושל, בנוסף להרחקתו של החלוץ רומאן אבראן. כמו כן לא יעמוד לרשותו של המאמן הבלם הצעיר והכישרון הגדול גילי כהן המתקשה להגיע לאימונים בשל לימודים ועובר אימונים אישיים תחת יובל נעים. הקשר יובל יעקובוביץ' שב לאימונים ויהיה בסגל הרחב.

על פי התרגולים באימונים לאורך השבוע אמור יובל נעים לתת את חולצת ההרכב לקשר בן רייכרט וההתלבטות עד הרגע האחרון תהיה בהתקפה בין דודו ביטון לדין דוד או דור גלילי.


"צריך לחזק את הקבוצה בינואר". יובל נעים (דני מרון)

במסיבת העיתונאים הבוקר אמר יובל נעים: "האפשרות שאגיע לאימון אשדוד התחילה עוד בעונה שעברה לאחר שעזבתי את הפועל אשקלון. ג'קי בן זקן לקח החלטה אחרת טובה כשמינה אז את יוסי מזרחי שהשאיר את המועדון בליגת העל. חיכיתי ועכשיו בן זקן החליט שאגיע ואני רוצה להצליח עם הקבוצה. אני מתרגש כי ברגע שמפסיקים להתרגש צריך גם להפסיק לאמן".

"אנחנו מאמינים בסגל הקיים ויש כאן שחקנים מוכשרים שצריכים להוסיף עוד כמה דברים כי רק כישרון אינו לא מספיק ואנחנו נכוון אותם .בחלון ההעברות בחודש ינואר נחזק את הקבוצה וג'קי בן זקן יודע זאת. עד פתיחת חלון ההעברות יש עוד שמונה משחקים בהם נצטרך לקחת כמה שיותר נקודות".

על יצחק אספה אמר יובל נעים: "זה סיפור מאוד עצוב, גם למשפחת הילד שנפגע. אני מקווה שיאפשרו ליצחק אספה לצאת לאימונים שיגיע ונראה אותו".

קריית שמונה סובלת ממספר פציעות בחלק הקדמי
עירוני קרית שמונה, המדורגת במקום החמישי, תגיע מחר בסגל חסר מאוד, לאצטדיון הי"א, למשחק החוץ נגד מ.ס.אשדוד. בנוסף לשמעון אבוחצירה שסובל מפציעה בשריר המפשעה וצפוי לשוב לפעילות רק בסביבות חודש ינואר, יעדרו מחר גם לוי גרסיה, יואל אבוחצירא ונירן רוטשטיין הפצועים וכן איאד אבו עביד, שירצה עונש הרחקה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

באשדוד קיוו להכשיר במהלך הפגרה את לוי גרסיה, שמתקשה להתאושש מפציעה בשריר רגלו, וכעת בהיעדרו של יואל אבוחצירא, יש למאמן חיים סילבס, כאב ראש בכל הנוגע לאיוש החולייה הקדמית ומי שצפויים לפתוח הם מוחמד שכר ואיסמעיל ריאן. גם בחלק האחורי יהיו שינויים לעומת ההרכב שפתח בהפסד למכבי תל אביב, לפני היציאה לפגרה, כאשר יובל שפונגין ואורי מגבו יפתחו בעמדות המגנים.


לא ישחק נגד אשדוד. לוי גרסיה (אודי ציטיאט)

"אנחנו חוזרים למירוץ בליגה, אחרי פגרה לא קצרה", אמר המאמן חיים סילבס, לאתר הרשמי של המועדון. "אני מניח שבעקבות חילופי המאמנים באשדוד, האווירה שם תהיה חדשה ומעודדת. אנחנו מבחינתנו נגיע מוכנים כמו לכל משחק להילחם ולהביא את מלוא הנקודות הביתה. הרצונות שלנו הם להתברג בצמרת ואנחנו מודעים לכך שכל משחק הוא חשוב, וגם המשחק באשדוד כמובן. ברור לנו שזה יהיה משחק לא פשוט, אבל הרצונות שלנו יישארו כמו שהם", הוסיף סילבס.

הרכבים משוערים
מ.ס. אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, ניר ברדע, עמית ביטון, אביב סולומון, לאונרדו אווסו, בן רייכרט, דן ביטון, יוסיפ איבנצ'יץ', דין דויד (דור גלילי), פיליפ קנז'ביץ' (דודו ביטון).

עירוני קריית שמונה: דזיוגאס ברטקוס, יובל שפונגין, מרכוס דיניז, עידן נחמיאס, אורי מגבו, וובה בראון, סמואל בראון, עדן שמיר, ואלון אחמדי, איסמעיל ריאן (עומר לקאו), מוחמד שכר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי