יורגוס יאקומאקיס הוצע למכבי תל אביב, שנחושה לצרף חלוץ

יורגוס יאקומאקיס
יורגוס יאקומאקיס | מסך

החלוץ (23), שלא זוכה לדקות משחק העונה במדי א.א.ק אתונה, מועמד לחזק את החלק הקדמי של ולדימיר איביץ', שיהיה חייב להגיע להסכם פרידה עם כריסטיאן באטוקיו על מנת לצרפו

(גודל טקסט)
בנוסף לקשר אורוש ניקוליץ' שכבר סגר את תנאיו הכספיים ויחתום בחודש ינואר, מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ' נחוש לצרף חלוץ זר וסוכני שחקנים מישראל ומאירופה ממשיכים להציע לצהובים מועמדים.


מכבי תל אביב, כידוע, מחפשת שחקנים שמסיימים חוזה או כאלה שיגיעו בהשאלה תמורת סכום נמוך עם אופציה לרכישה. שם שנמצא כעת על הפרק הוא יורגוס יאקומאקיס, חלוץ א.א.ק אתונה, ששותף העונה שלוש פעמים כמחליף בליגה וזכה ל-47 דקות מהספסל בשלב הבתים של ליגת האלופות ומחזיק בחוזה לעוד שנתיים וחצי, אך הקבוצה היוונית ככל הנראה תהיה מוכנה להשתחרר ממנו תמורת תשלום שכרו.


בשביל לצרף חלוץ זר, מכבי תל אביב תצטרף להגיע להסכם פרידה מהקשר כריסטיאן באטוקיו, שהחלים לאחרונה מניתוח שעבר לאחר שנפצע בברכו. במוליכת הטבלה מבהירים כי העיסוק בשחקני רכש יהיה רק בשלהי חודש דצמבר ושחקנים מוצעים למועדון בדיוק כמו לקבוצות אחרות כשחלון ההעברות עומד להיפתח.


בעוד כחודש, בהתאם לרכישת הזרים, תתקבל החלטה על ידי איביץ' ובתאום עם מספר שחקנים הנמצאים בקצה הרוטציה מי מהם יושאל עד סיום העונה. מדובר בארון שוינפלד, מתן חוזז, רוסלן ברסקי, יונתן כהן ועדן קארצב שחלקם, יש לציין, מעדיפים להישאר עד סיום העונה ורק אז להחליט על המשך דרכם.


 שותף העונה רק בשלושה משחקי ליגה בהם עלה מהספסל. יאקומאקיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי