צפו בתקציר: יובל נעים ומ.ס. אשדוד ניצחו 0:1 את קריית שמונה

יובל נעים
יובל נעים | ערן לוף

בכורתו של יובל נעים על הקווים הסתיימה בניצחון ראשון של הקבוצה הדרומית מאז המחזור השלישי בזכות שער מוקדם של דין דוד (6), ואלון אחמדי החמיץ פנדל (67). הפסד שני ברציפות לקבוצתו של סילבס

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד אירחה הערב (שבת) את עירוני קריית שמונה והשיגה ניצחון 0:1 במשחק הבכורה של המאמן יובל נעים לעיני 1100 צופים באצטדיון הי"א.

לאחר דקות ראשונות שבהם בחנו הקבוצות את המערכים אחת של השנייה, אשדוד עלתה ליתרון בדקה השישית לאחר מהלך יצירתי מבריק כשדן ביטון כדרר קדימה לאורך 40 מטרים מסר ליוסיפ איבנצ'יץ' שמוקם באגף שמאל והעביר כדור הרוחב המדויק הגיע את דין דוד שמוקם בין הבלמים ודחק מקרוב פנימה 0:1 לאשדוד.

שחקני קריית שמונה החזיקו יותר בכדור כשואלון אחמדי היה הברומטר של המשחק. מן העבר השני היה דן ביטון חסר מזל כשכדור שלו זעזע את המשקף והזדמנות נוספת מול השער הורחקה.  בדקה ה-67 בן רייכרט נגע בידו בתוך ברחבה והשופט שרק לפנדל. ואלון אחמדי בעט את הפנדל חזק ויואב ג'ראפי הדף בהצלחה.

אשדוד שעלו באופן זמני מעל הקו האדום, תפגוש במחזור הבא את מכבי תל אביב המוליכה (שלישי, 20:30 ישיר בספורט3), מנגד קריית שמונה שמאבדת גובה תארח את בני יהודה בקרב המאכזבות של השבת.


הפסד שני ברציפות לקריית שמונה. חיים סילבס (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי