ורד עדיין בספק לרעננה, עשוי לעלות לשחק עם זריקה

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

הקשר אומנם ערך אימון מלא ורק מחר תתקבל החלטה סופית אם ישחק. בריהון או וארן מועמדים להחליפו. מקומו של בוזגלו ב-11 מובטח. סירושטיין ואינברום הפצועים מחוץ לסגל

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סיימה הערב את הכנותיה לקראת משחק החוץ נגד הפועל רעננה מחר (ראשון, 21:15, שידור ישיר בספורט1) באצטדיון רמת גן. הקבוצה מהבירה מגיעה למשחק בלחץ גדול וכשהיא נועלת את הטבלה וכולם במועדון מבינים את חשיבות השבוע הקרוב שיכלול גם משחקים נגד מכבי נתניה והפועל תל אביב.

המאמן ניר קלינגר אומנם לא תרגל הרכב במהלך האימון, אך נראה שמרביתו די ברור מבחינתו. דוד קלטינס ימשיך בעמדת המגן הימני לצידם של טל בן חיים וטל כחילה שיפתחו כבלמים. אפונסו טיירה החלים משבר בידו ויפתח בקישור יחד עם אופיר קריאף ודן איינבינדר. גם מקומו של מאור בוזגלו בהרכב מובטח לראשונה מאז שב מהפציעה.

הקשר עידן ורד השלים אומנם אימון מלא, אך הוא עדיין בספק למשחק ורק מחר תתקבל החלטה סופית אם ישחק או לא. ורד סובל מכאבים באיזור המפשעה וייתכן שאף יקבל זריקה לפני המשחק. אם ורד לא ישחק בסופו של דבר, יעקב בריהון או אנתוני וארן יפתחו במקומו. מיקי סירושטיין ואור אינברום הפצועים לא ייכללו בסגל בשל פציעות.

הרכב משוער: דודו גורש, דוד קלטינס, טל בן חיים, טל כחילה, שמואל שיימן, אפונסו טיירה, דן איינבינדר, אופיר קריאף, מאור בוזגלו, עידן ורד(יעקב בריהון, אנתוני וארן), ארון אולנארה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי