ורמוט אחרי הצמד: "רק מול הפועל ת"א לא אחגוג"

גבריאל תאמאש
גבריאל תאמאש | ערן לוף

שמחה גדולה בהפועל חיפה לאחר הניצחון בדרבי ותקווה לקהל גדול באמצע השבוע נגד האלופה. מימר, שטקוס וורמוט זכו למחמאות. הקשר המצטיין שכבש צמד: "הרגשתי שמספידים אותי". תאמאש ייעדר מול הפועל באר שבע בשלישי

(גודל טקסט)

הרבה זמן חיכו בהפועל חיפה לשמחה כמו שהייתה אתמול (שבת) לאחר הניצחון הגדול בדרבי. שחקני הקבוצה נותרו דקות ארוכות על הדשא וחגגו אל מול הקהל האדום. "הוכחנו שחיפה אדומה" צעקו האוהדים, כאשר הבלם הרומני גבריאל תאמאש מנצח על החגיגות. גם הבעלים, יואב כץ, שצפה במשחק מביתו בארה"ב הביע שביעות רצון ואמר: "זה היה ניצחון חשוב, מגיע קרדיט גדול לשחקנים על הלחימה במשך 90 דקות, ולצוות המקצועי שהכין את הקבוצה בצורה מצוינת".

כץ הוסיף: "עבדנו השבוע בדיוק כמו בשנה החולפת וזה הזכיר לי את הפועל חיפה של העונה שעברה, גם בהקרבה וגם חזר לנו המזל. בכל מקרה נחגוג, וממחר כבר צריכים לחשוב על באר שבע". יואב כץ גם בחר שני כוכבי המשחק, גילי ורמוט וארנסטס שטקוס: "גילי היה פשוט נהדר היום, ארני הוא שוער מצוין שהציל אותנו כבר בדקה השנייה וגם בפנדל, הוא חוזר לכושר הטוב שלו".

גילי ורמוט אמר לאחר המשחק: "חיכיתי לרגע הזה הרבה זמן. אני די מדשדש מתחילת העונה ביחד עם הקבוצה, היו משחקים שפתחתי בהרכב ובחלק לא. הרגשתי שמספידים אותי ורציתי להוכיח שאני עדיין פה, הרגשתי באימונים שאני בכושר טוב. שמח שהשגנו שלוש נקודות". הקשר המצטיין שכבש צמד התייחס לחגיגה שלו אחרי השערים: "רק מול הפועל תל אביב לא אחגוג כי זה מועדון מיוחד עבורי. מול שאר הקבוצות אחגוג", הוסיף ורמוט.


גבריאל תאמאש מנצח על החגיגות באדום (ערן לוף)

בתוך כך, בחיפה יתחילו לחשוב ממחר כבר על המשחק הבא, כאשר ביום שלישי תגיע האלופה לסמי עופר. בהנהלת הפועל מקווים כי קהל גדול יקבל את הדחיפה ויגיע למשחק. מי שייעדר בשורות האדומים הוא גבריאל תאמאש בגלל צהובים. בצוות המקצועי יקבלו החלטה אם גיא משפתי יפתח ליד ריקי מיטרבסקי, או שגל אראל יוסט מעמדת הקשר לעמדת הבלם – שינוי שכבר קרה במהלך העונה שעברה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי