נציג של ויטסה ארנהיים וסקאוטים מאיטליה צפו בירדן שועה

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

השבוע מצפות לבני יהודה גם קרית שמונה בשלישי ומכבי תל אביב בשבת. בקבוצה ציינו לטובה את השוער הצעיר יהונתן שאבי, שיחליף את זובאס בשלושת השבועות הקרובים

(גודל טקסט)

בני יהודה, שיצאה לפגרת הנבחרת במומנטום מצוין ועם חמישה ניצחונות משישה משחקים, נעצרה אתמול דווקא בבית, בהפסד כואב 1:0 לבני סכנין, שהגיעה עם מאמן חדש ואנרגיות טובות למשחק. זה היה אחד המשחקים הפחות טובים של הזהובים העונה, אבל לשחקנים של יוסי אבוקסיס אין הרבה זמן להתעסק בזה, כי לקבוצה מצפים השבוע עוד שני משחקים קשים מאוד, בשלישי בקרית שמונה ובשבת נגד המוליכה מכבי תל אביב.

בניגוד למשחקים הקודמים, בלטה לעין חולשת החלק הקדמי, כאשר שלישיית ההתקפה, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה וירדן שועה, הציגה יכולת בינונית ולא השכילה להכניע את הגנת סכנין.

יכולתו הטובה של שועה במהלך העונה לא נעלמה מעיניי הסקאוטים ברחבי אירופה. אמש נכח באיצטדיון המושבה בפתח תקוה נציג של ויטסה ארנהיים ההולנדית, לצדו של גלעד קצב, סוכנו של החלוץ הצעיר. בנוסף הגיעו לאיצטדיון כמה סוכנים איטלקיים, המייצגים סוכנות גדולה בארץ המגף. גם הם עקבו אחרי שועה ונשארו גם למשחק המאוחר יותר במושבה, כדי לעקוב אחרי מנור סולומון, שחקנה של מכבי פתח תקוה.

בניגוד להתקפה המאכזבת, ציינו בבני יהודה לטובה את משחק הבכורה של יהונתן שאבי הצעיר, שפתח בשער במקומו של אמיליוס זובאס הפצוע. שאבי יצטרך למלא כעת את מקומו של הליטאי, שייעדר כשלושה שבועות, דווקא באחד החודשים הכי עמוסים העונה בליגת העל.


שועה. קבוצות מאירופה בעקבותיו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי