אופיר חיים: "הפועל תנצח המון משחקים, אני מכוון לפלייאוף העליון"

אופיר חיים
אופיר חיים | אודי ציטיאט

למרות שהפועל תל אביב ירדה מתחת לקו האדום אחרי 1:1 בנתניה, המאמן שידר אופטימיות בסיום הבכורה שלו על הקווים: "רפואה בנה פה קבוצה מצוינת שתעלה גבוה בטבלה". שי ברדה: "היינו חסרי אונים"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב נראתה לא רע בהופעת הבכורה של אופיר חיים על הקווים, אך בסיומה היא ירדה הערב (ראשון) מתחת לקו האדום אחרי שסיימה ב-1:1 בחוץ מול מכבי נתניה והיא רחוקה שתי נקודות מהמקום שמוביל בסיום העונה להישארות בליגת העל. עומר דמארי כבש ראשון, גיא מלמד איזן לאחר שריקה גבולית לפנדל ואביב אברהם המחליף הורחק בכרטיס צהוב שני.

אופיר חיים אמר בסיום: "ברור שאני מאוכזב. הגענו להמון מצבים מול קבוצה טובה מאוד. עשינו טעות, אבל אם היינו מבקיעים לפני היה נגמר 1:2 והפנדל לא היה משנה כלום. זה הכדורגל, אבל חבל שלא הצלחנו להבקיע את השני והשלישי. השחקנים קובעים את ההרכב, אני רק לוקח את הטובים ביותר. זה תלוי בהם ולא בי. קובי, לזכותו, בנה פה קבוצה מצוינת שתנצח עוד הרבה מאוד משחקים העונה".

המצב בתחתית: "אני לא מסתכל על הטבלה כי הכל צפוף. הפועל תל אביב תציג כדורגל טוב, תעלה למעלה בטבלה ותנצח, כמו שכבר אמרתי, עוד הרבה מאוד משחקים. אני מכוון לפלייאוף העליון ואנחנו צריכים לנצח משחקים מהסוג הזה בשביל להגיע לשם".

על עומר דמארי שחזר להבקיע: "אני לא צריך להרחיב, זה שחקן כדורגל פנטסטי. כשהוא משחק, הכדורגל נראה אחרת ואני אלך איתו עד הסוף. אני אתן לו את כל הגב שהוא צריך".


אופטימי. אופיר חיים בבכורה שלו כמאמן הפועל תל אביב (אודי ציטיאט)

שי ברדה המאוכזב סיכם: "אפשר לקחת רק את התוצאה. שיחקנו מפוזר, בלי רעיונות ולא טוב. הפועל השתלטה על המשחק ואנחנו לא היינו טובים. שמחים מהתוצאה ואנחנו, המאמנים, צריכים לדעת איך להתאים את הקבוצה שתשחק הרבה יותר טוב. היינו חסרי אונים בהרבה רגעים ואנחנו נצטרך למצוא לכך פתרונות".

מה חסר למכבי נתניה: "זה עניין של רעיונות שלא היו לנו. הפועל עשתה לחץ מצוין מקדימה. לא שיחקנו טוב וחשוב לי לחזור על זה שוב. התפקיד שלנו – צוות האימון – הוא לדעת לייצר כדורגל הרבה יותר שמח ושוטף ואנחנו נצליח למצוא את הפתרונות. הדבר החיובי היחיד הוא הנקודה שלקחנו היום".

חיזוק: "אנחנו לא מחפשים שום תירוץ. יש מצב נתון וזה היה כך גם כשניצחנו. זה לא התפקיד של השחקנים, אלא שלי ושל דראפיץ'. שחקנים שעזבו? זה לא קשור. צירפנו שחקנים ואנחנו מקבלים את כל מה שאנחנו צריכים מבעל הבית".

המפגש מול ערן לוי ובית"ר ירושלים ביום רביעי בטדי: "ערן תרם המון למכבי נתניה וציינו את זה בכל דרך אפשרית. אני מאחל לו הצלחה, אני אוהב אותו והוא יודע את זה, אבל אנחנו נבוא לעשות את העבודה שלנו ביום רביעי".


לקח את האחריות עליו. שי ברדה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי