אופיר חיים: "המקום לפני אחרון – לא המקום הריאלי להפועל ת"א"

אופיר חיים
אופיר חיים | אודי ציטיאט

מאמן האדומים ניסה לשדר אופטימיות לאחר התיקו 1:1 נגד נתניה: "עוד אשמח פעמים רבות עם הקהל של הפועל. לא מדובר בקבוצה מרוסקת, אלא בקבוצה שנבנתה טוב"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ירדה מתחת לקו האדום בעקבות תוצאת התיקו 1:1 אתמול (ראשון) נגד מכבי נתניה. להפועל ת"א יש כעת 10 נקודות, עם 7 תוצאות תיקו מתוך 11 מחזורים. 

גורם במועדון  אמר אתמול: " אומרים שהטבלה לא משקרת וזה נכון שהפועל מתחת לקו האדום. אנחנו בפער בן 4 נקודות ממכבי פתח תקווה שבמקום השישי וביום רביעי נתארח אצלה כדי לקדם את המטרה של תחילת העונה להגיע לפלייאוף העליון . אין ספק שאופיר חיים יהיה אחד המאמנים הבכירים בכדורגל הישראלי, הוא השם הבא ".

ראשי המועדון שיבחו את המאמן אופיר חיים על הרוח החדשה שהכניס בארבעת האימונים שקיים בקבוצה. אופיר חיים חילק מחמאות למאמן הקודם, קובי רפואה, וביצע אתמול שני שינויים בהרכב הפותח כשהוריד לספסל את הבלם רז שלמה ואת החלוץ אחמד עאבד. חיים הבהיר כי רק יכולת טובה באימונים היא זאת שקובעת מבחינתו מי עולה בהרכב הפותח.

חיים: "הפועל תל אביב במקום לפני אחרון בטבלה וזה לא המקום הריאלי שלנו. אני מציב לעצמי מטרות וכרגע הטבלה לא מעניינת אותי, כרגע המטרה היא לנצח את מכבי פתח תקוה ביום רביעי. יש ארבעה משחקים בשבועיים הקרובים, נעבוד על הדברים שישפרו אותנו וקיימת אופטימיות גדולה סביב הקבוצה",

המאמן הוסיף: "רציתי מאוד לנצח את מכבי נתניה וספגנו גול מפנדל. יכולנו להבקיע את השער השני ולסיים את המשחק ואז בא הפנדל משום מקום. אם נוביל בהמשך המשחקים ביתרון שער אחד, נעשה את הגול השני ויהיה יותר קל. אני רוצה להמשיך לאמן ברמות הכי גבוהות וצריך לשמור על צניעות. המיקום עכשיו מאכזב ואנחנו נצא מהמצב הזה כי אני מאמין בקבוצה הזאת ובשחקנים. לא מדובר בקבוצה מרוסקת, אלא בקבוצה שנבנתה טוב. עוד אשמח הרבה עם קהל האוהדים הנפלא של הפועל תל אביב".

על סגנון המשחק אמר חיים:  "הנענו את הכדור מהר ולחצנו גבוה סביב מחצית המגרש, כי אני אוהב משחק התקפי ולהגיע  במהירות לשער היריב. נמשיך להשתפר ולעבוד על עמידה נכונה וצמצום רווחים ועוד דברים קטנים ".

למחמאות זכו אתמול השוער רובי לבקוביץ' שכמעט עצר את הפנדל, עידן כהן, ניר לקס, אמיר עגייב והקפטן עומר דמארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי