ההחלטה על רכישתו של אז'ובל תתקבל רק בסיום העונה

בן אז'ובל
בן אז'ובל | ערן לוף

למרות משחק מצוין של החלוץ בדרבי, במועדון האדום לא ממהרים לקבל החלטה לגבי רכישתו מהפועל מעכו. משפתי או אראל צפויים להחליף את תמאש מול באר שבע. מימר: "אין סיבה שלא נוציא תוצאה טובה גם ביום שלישי"

(גודל טקסט)

יממה אחת חגגו אנשי הפועל חיפה את הניצחון הגדול בדרבי וכבר מחר (שלישי) מצפה לקבוצה קרב קשה לא פחות מול האלופה. מאמן הקבוצה שרון מימר, ערך אסיפה קצרה עם השחקנים ושיבח אותם על העמידה במגרש בדרבי, על היכולת להישמע להוראות במשך תשעים דקות, וביקש לחשוב כבר על המשחק הקרוב בסמי עופר מול באר שבע. "אנחנו רוצים ליצור המשכיות ואין שום סיבה שלא נוציא תוצאה טובה גם ביום שלישי", אמר המאמן. 

"צפוי משחק מול קבוצה איכותית עם המון שחקנים מוכשרים ויהיה לנו משחק הרבה יותר קשה מדרבי", המשיך מימר ואמר לקראת המפגש, "נצטרך לעבוד לא פחות קשה במגרש כדי להשיג תוצאה חיובית. אני קורא לקהל שלנו לבוא בהמוניו ולהמשיך ולתמוך בקבוצה כפי שהיה במשחק בשבת".

מימר בחר לערוך אימון מסכם קצר ובו כלל לא תרגל הרכב למשחק, אולם הוא ייאלץ להסתדר במשחק ללא הבלם גבריאל תמאש שהורחק ונראה שההתלבטות שלו היא אם לפתוח עם ארבעה שחקני הגנה או בשיטה של שלושה בלמים. בכרמל ניסו בשבועות האחרונים להכשיר את ניסו קפילוטו, אבל הוא כנראה יחזור רק בעוד כשבועיים ולכן נראה כי גיא משפתי, שהפך אתמול לאבא, יפתח לצדו של ריקי מיטרבסקי. אופציה נוספת היא הצבתו של גל אראל במרכז ההגנה כאשר זה כבר קרה במהלך העונה שעברה. "יש לנו סגל רחב ואנחנו סומכים על כל השחקנים שיעשו את העבודה", אמרו בקבוצה. הפועל חיפה תתכנס מחר בבית מלון, שם יערוך המאמן אסיפה טקטית.

מי שהרשים בדרבי וצפוי להמשיך בחוד ההתקפה הוא בן אז'ובל. החלוץ הגיע הקיץ כמושאל מהפועל עכו, כאשר ליואב כץ יש אופציה לרכוש אותו ב-600 אלף שקלים בקיץ. כל זאת לאחר שכבר שילמו בחיפה כ-250 אלף שקלים דמי השאלה לעונה הנוכחית. במועדון טענו כי ההחלטה לגבי אז'ובל תתקבל רק לקראת סיום העונה, "אנחנו רוצים לראות את ההשקעה שלו במהלך שנה שלמה ואז לקבל החלטה", אמרו בכרמל.


בן אז'ובל בדרבי, "החלטה לגביו תתקבל רק בסיום העונה" (ערן לוף)


הרכב משוער
: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ריקי מיטרבסקי, גיא משפתי, גל אראל (נס זמיר), שון גולדברג, רסמוס סיוסטדט, ראדו גינסארי, מקסים פלקושצ'נקו, גילי ורמוט, בן אז'ובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי