עטר וברסקי עשויים לפתוח, ייערך טקס לג'ורדי קרויף

אלירן עטר עם רוסלן ברסקי
אלירן עטר עם רוסלן ברסקי | אריאל שלום

מאמן מכבי ת"א ולדימיר איביץ' צפוי לבצע מספר שינויים מול אשדוד (שלישי, 20:30 בספורטHD3) לאחר היכולת הפושרת מול מכבי פ"ת, החלוץ בתמונת ההרכב במקום איתי שכטר. וגם: ההולנדי שעזב בקיץ יזכה לפרידה מרגשת

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תארח מחר (שלישי, 20:30, ישיר בספורטHD3) באצטדיון בנתניה את מ.ס אשדוד, שלושה ימים לאחר תוצאת התיקו המאכזבת 1:1 נגד מכבי פתח תקווה. שחקני הקבוצה ניסו לעבור לסדר היום על היכולת הדלה שהציגו במושבה בשבת, אבל ראו את האכזבה מהם על פני הצוות המקצועי בראשות המאמן ולדימיר איביץ' – שמאמין כי היכולת לא תשוב על עצמה.


מסתמן כי איביץ' יבצע מספר שינויים בהרכב, כשהקשר דן גלזר שנפצע ועבר ניתוח במפשעה ייעדר מהמשחקים הקרובים ומי שעשוי להחליפו הוא רוסלן ברסקי, שעלה במקומו מהספסל בפתח תקווה. איביץ' שוקל מספר שינויים נוספים והוא עשוי להחזיר להרכב את אלי דסה וז'איר אמאדור על חשבון מאור קנדיל ושחר פיבן. גם אלירן עטר או ארון שוינפלד עשויים לתפוס את מקומו של איתי שכטר בחוד. מהמשחק ימשיכו להיעדר איל גולסה, איתן טיבי ואופיר דוידזאדה הפצועים.


הקבוצה ערכה לאחר האימון טקס הדלקת נרות לכבוד חנוכה והמגן מאור קנדיל אמר לאתר הרשמי לקראת המשחק: "הפלוס בכדורגל הוא שמשבת לשבת יש משחק כדי לתקן, הפעם כבר שלושה ימים אחרי. אני בטוח ומאמין שנעשה את הדברים, במיוחד כשאנחנו בבית וזו אופרה אחרת. אנחנו פוגשים קבוצה באובר-מוטיבציה שרוצה להפתיע אותנו, אבל עלינו להתרכז בעצמנו".



מאור קנדיל. "בבית זו אופרה אחרת" (האתר הרשמי של מכבי תל אביב)



ארון שוינפלד מצטלם עם החנוכיה (האתר הרשמי של מכבי תל אביב)


לפני המשחק מול אשדוד תערוך מכבי תל אביב אירוע פרידה מכובד ממי שהיה המנהל המקצועי במשך חמש שנים ובעונה שעברה והשישית שלו בקריית שלום שימש כמאמן הקבוע, ההולנדי ג'ורדי קרויף שבעונה שעברה נפרד ללא טקס על אף שהוביל את המועדון לשלושה תארי אליפות רצופים וכבר אז הובהר כי יימצא הזמן המתאים להיפרד ממנו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לפני שריקת הפתיחה של המשחק מחר, יערוך המועדון טקס לג'ורדי קרויף כהוקרה עבור שש השנים בהן היה המנהל הספורטיבי ומאמן הקבוצה #יאללהמכבי #צהובעולה @jordicruyff

A post shared by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on



הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, ז'איר אמאדור (שחר פיבן), שרן ייני, אנריק סבוריט, דור פרץ, רוסלן ברסקי, אבי ריקן, דור מיכה, עומר אצילי, אלירן עטר (איתי שכטר).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי