עאבד עשוי לשוב להרכב הפועל ת"א, גוטליב לא יסופסל

אחמד עאבד
אחמד עאבד | דני מרון

האדומים מקווים לחזור ולנצח במשחק מול מכבי פ"ת (רביעי, 20:00 בספורטHD4), אופיר חיים לא צפוי לבצע שינויים, אולי למעט השבת החלוץ ל-11 על חשבון עגייב. שחקן בקבוצה: "יש לנו כלים לשחק כדורגל התקפי"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תגיע מחר (רביעי, 20:00, ישיר בספורט4HD) לאצטדיון המושבה למפגש נגד מכבי פתח תקווה כשהיא מתחת לקו האדום עם 10 נקודות בלבד. בהפועל תל אביב רואים חשיבות גדולה למשחק נגד פתח תקווה והרצון הוא לנצח כדי להגיע במחזור שאחריו עם ביטחון למשחק באצטדיון המושבה נגד בית"ר ירושלים, נועלת הטבלה ערב המחזור ה-12.

אופיר חיים המשיך בשיחות האישיות עם השחקנים ובאסיפה שערך בנוסף המשיך בקו החדרת הביטחון וציין שלמרות התיקו חסר המזל 1:1 נגד מכבי נתניה, הוא משוכנע שבמשחקים הבאים הקבוצה תהיה חדה יותר ומסוכנת יותר וגם תשוב למסלול הניצחונות.

חיים אמר: "אני מצפה מהשחקנים להמשיך את היכולת הטובה שהצגנו נגד מכבי נתניה ושיביאו את אותה גישה למגרש מחר. אנחנו מגיעים למשחק נגד קבוצה כשרונית ולא יהיה לנו קל".

המאמן הוסיף: "יש לי הרבה ביטחון ואמונה בקבוצה שלי, אני יודע שאנחנו שווים הרבה יותר מהמיקום שלנו בטבלה ובסופו של דבר התוצאות יגיעו".

עאבד. נמצא בתכניות של המאמן החדש (דני מרון)
עאבד. נמצא בתכניות של המאמן החדש (דני מרון)

המגן מרווין פירסמן: "זה הולך להיות משחק קשה מאוד ואנחנו מודעים לכך. למעשה, כל משחק בליגה הזו קשה וכבר הבנו את זה, רוב הקבוצות כמעט שוות ביכולתן. התכוננו טוב וננסה לעשות הכל בשביל שנוכל לשמוח בסוף".

שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "הגיע הזמן שנוכיח שאנחנו יכולים לשחק כדורגל יצירתי ושמח. יש לנו את הכלים לשחק התקפי ואנחנו מקווים שכבר נגד מכבי פ"ת נפסיק עם משחקי התיקו וההפסדים וננצח". המאמן אופיר חיים יחליט רק מחר על ההרכב הפותח, אולם נראה שהיחיד שעשוי לשוב להרכב ולא פתח ביום ראשון בנתניה הוא אחמד עאבד. בחודורוב אף יש מי שטוען שרז שלמה צריך לפתוח על חשבונו של אדי גוטליב, אבל לחיים אין כוונה לספסל את הבלם בשלב זה.


הרכב משוער:
 רובי לבקוביץ', עידן כהן, אדי גוטליב, אוראל דגני, מרווין פירסמן, ניר לקס, שי אליאס, רמזי ספורי, אמיר עגייב (אחמד עאבד), רועי זיקרי, עומר דמארי.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי