צפו בתקציר: 4:4 משוגע בסמי עופר בין הפועל חיפה להפועל באר שבע

שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

סבע כבש ראשון (9), אלחמיד הכפיל (17), שהר כבש את השלישי (30) והאסלביינק (39) העלה את האלופה ליתרון מבטיח, אבל זמיר הוביל את קבוצתו לשוויון דרמטי (27, 84), פלקושצ'נקו (32) ואראל (66) כבשו גם כן

(גודל טקסט)
המשחק שסיכם את הערב הראשון של מחזור אמצע השבוע בליגת העל (שלישי), סיפק את המשחק המשוגע של העונה שסיפק לא פחות משמונה שערים, הפועל באר שבע הייתה טובה יותר לאורך המחצית הראשונה שהובילה בסיומה 2:4, אולם הפועל חיפה עם המון אופי חזרה למשחק שכלל שער שוויון דרמטי של נס זמיר שכיכב עם צמד.


באר שבע פתחה חזק את המשחק ועלתה ליתרון מהיר של דיא סבע שכבש בדקה התשיעית, שמונה דקות לאחר מכן חאתם עבד אלחמיד הכפיל את היתרון ונראה שהאלופה חזרה ליכולת הגבוהה שהציגה בשנים האחרונות. כעבור עשר דקות נס זמיר צימק ל-2:1 אך המארחים הגיבו במהרה והחזירו את היתרון הכפול משער של בן שהר, בדקה ה-30.



כוכב המשחק. נס זמיר (מאור אלקסלסי)


הקצב הגבוה נמשך, פלקושצ'נקו כבש את השער השני של הפועל חיפה בדקה ה-32 ושש דקות לאחר מכן נייג'ל האסלביינק חתם את תוצאת המחצית עם יתרון 2:4 מבטיח.


במחצית השנייה הקצב ירד באופן משמעותי ואחרי 22 דקות גילי ורמוט הוכשל ברחבה על ידי לואי טאהא, גל אראל ניגש אל הנקודה הלבנה ודייק מול אריאל הרוש וזה כבר 3:4. כשהיה נראה שהמשחק בדרך לניצחון של הקבוצה מבירת הנגב, נס זמיר שלא כבש בליגה מאז הצמד בחזור הראשון כבש את השער הדרמטי שהוביל לשוויון המשוגע בסמי עופר שקבע חלוקת נקודות, התיקו הוא כולו ניצחון של הפועל חיפה ושרון מימר.


האלופה המאוכזבת תארח ביום שבת באצטדיון טרנר את בני סכנין שספגה הפסד ביתי נגד מכבי חיפה (18:15 שידור ישיר בספורט4). מנגד הפועל חיפה שקיבלה הרבה ביטחון בעקבות המשחק תצא לאצטדיון רמת גן ביום ראשון ושם תפגוש את הפועל רעננה שניצחה במחזור האחרון את נועלת הטבלה, בית"ר ירושלים.



עדן בן בסט עם חנן ממן (מאור אלקסלסי)


הרכבים
הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ריקי מיטרבסקי, גיא משפתי, נס זמיר, שון גולדברג, רסמוס סיוסטדט (גל אראל 54), ראדו גינסארי, מקסים פלקושצ'נקו (אלי אלבז), גילי ורמוט (גיא חדידה 70), בן אז'ובל.


הפועל באר שבע: אריאל הרוש, בן ביטון, לואי טאהא, חאתם עאבד אלחמיד, שיר צדק, אריק סאבו (מתן אוחיון 52), מרוואן קבהא, מאור מליקסון, דיא סבע (יונתן אליאס 77), נייג'ל האסלביינק (עדן בן בסט), בן שהר (עדן בן בסט 83).


מהלך המשחק
דקה 1: שופט המשחק, אוראל גרינפלד הוציא את ההתמודדות לדרך.


דקה 5: דיא סבע בעט כדור חופשי חזק, שטקוס הצליח להדוף.


דקה 8: גילי ורמוט עבר בין הרגליים את קבהא והגיע למצב של אחד על אחד מול שטקוס, אך הקשר לא היה מספיק מדוייק ובעט מחוץ למסגרת.



נייג'ל האסלביינק עם מקסים פלקושצ'נקו (מאור אלקסלסי)


דקה 9: הפועל באר שבע עלתה ליתרון 0:1: בן ביטון מסר כדור להאסלביינק שבעט אל השער, שטקוס הדף ודיא סבע עט על הריבאונד ונגח מול שער ריק.


דקה 17: הפועל באר שבע עלתה ליתרון 0:2: מאור מליקסון הגביהה לחאתם עבד אלחמיד שכמו דיא סבע, כבש גם הוא עם הראש ורשם שער שני תוך שלושה ימים. הפועל באר שבע עם יתרון משמעותי בשלב מוקדם של המשחק.


דקה 27: הפועל חיפה צמצמה ל-2:1:
פלקושצ'נקו העביר כדור רוחב לזמיר שדחק מקרוב ורשם שערו הראשון בליגה מאז הצמד במחזור הפתיחה.



נייג'ל האסלביינק עם דיא סבע (מאור אלקסלסי)


דקה 30: הפועל באר שבע עלתה ליתרון 1:3: סבע היה ברחבה של הפועל חיפה והחליט למסור לבן שהר שהבקיע מול שער ריק.


עם השער הזה של בן שהר הוא הופך לשחקן השישי בתולדות הפועל ב"ש שכובש 40 שערים בליגה הראשונה.
בטבלת כובשי כל הזמנים בליגה במדי הקבוצה, שהר כרגע משתווה במקום החמישי לעובדיה צבי. היעד הבא קצת רחוק: אברהם נומה עם 53 שערים.#זמן_של_מספרים

— Yossi Medina (@yossport1) December 4, 2018


דקה 32: הפועל חיפה צמצמה ל-3:2: איזה משחק מסמי עופר. שתי דקות אחרי השער של האלופה פלקושצ'נקו נגח פנימה וצמצם שוב למינוס של שער אחד.


דקה 38: הפועל באר שבע עלתה ליתרון 2:4: אין רגע של מנוחה, בן שהר הגביהה להאסלביינק שנגח מקרוב וכבש את השער הרביעי לזכות האלופה.


דקה: 66: הפועל חיפה צמצמה ל-4:3: גילי ורמוט הוכשל ברחבה על ידי לואי טאהא, גל אראל ניגש לבעיטה וכבש את השער השביעי במשחק.


דקה 84: הפועל חיפה השוותה ל-4:4: נס זמיר כבש את שערו השני במשחק והשלים את השוויון במשחק המשוגע.



שחקני הפועל חיפה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי