איביץ': "היינו צריכים את הניצחון, מי ששיחק הוכיח את עצמו"

איביץ'
איביץ' | אריאל שלום

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מה-0:4 על אשדוד: "שיחקנו טוב עם הרבה יצירותיות". שוינפלד: "השתחררה ממני הרבה שמחה". "יובל נעים לא הסתיר את אכזבתו בסיום: "אנחנו לא באותה רמה, בטוח שנישאר בליגה"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי שמעדה בשבת נגד מכבי פתח תקווה, מכבי תל אביב חזרה הערב (שני) למסלול הניצחונות כשהביסה 0:4 את מ.ס. אשדוד שעזר לה להתבסס במקום הראשון בליגת העל.

המאמן המנצח ולדימיר איביץ' אמר בסיום: "היינו צריכים ניצחון היום. שיחקנו טוב עם הרבה יצירתיות והיינו אגרסיביים. נגד מכבי פתח תקווה בשבת החמצנו חמישה מצבים לשער, זה הבדל. היינו מאד יצירתיים היום. כל השחקנים עובדים קשה ומחכים להזדמנות שלהם. כשיש שלושה משחקים בשבוע צריך לעשות שימוש בכל הסגל ומי ששיחק הוכיח את עצמו".

חלוץ הצהובים ארון שוינפלד, שכבש את שער הליגה הראשון שלו בצהוב, היה מאושר בסיום: "שמח לנצח ולכבוש. היה מאמץ קבוצתי נהדר, נראינו טוב מאד היום. חלוץ צריך להבקיע ואני שמח שעשיתי את זה היום, הייתי צריך את זה. השתחררה ממני הרבה שמחה והשחקנים באו לברך אותי. בני יהודה קבוצה טובה ויהיה קשה נגדה".

מנגד, המאמן המפסיד יובל נעים לא הסתיר את אכזבתו: "הרגשה רעה מאד. אנחנו לא באותה ליגה. צריך להסתכל קדימה ובטוח שנישאר בליגה. מכבי תל אביב הרבה יותר חזקה, זה לא כוחות. חשבתי שאם נעשה כמה דברים, נצמצם פערים. בטוח שעם חיזוק במקומות הנכונים ניראה אחרת. אני לא מראים ידיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי